۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲

استاندار گیلان:

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است

رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش بی بدیل شهدا و ایثارگران در به ثمر نشستن انقلاب گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح دوشنبه در دیدار با خانواده شهید «عبدالکریم اتقیاء» با تاکید بر تکریم از خانواده شهدا، اظهار کرد: خانواده شهدا سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و باید به صورت مستمر از آنها تکریم و تجلیل شود.

وی با اشاره به نقش بی بدیل شهدا و ایثارگران در به ثمر رسیدن انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی با خون مطهر شهدا بارور شده و به ثمر نشسته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا راه تعالی و خودسازی را آسان کردند، گفت: افراد برای خوشبختی و سعادت به زندگی نامه و سیره شهدا رجوع کنند.

عباسی با اشاره به خدمات ارزنده شهدا و خانواده گرانقدر این عزیزان در شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اضافه کرد: شهدای مدافع حرم و امنیت ثابت کردند که راه ایثار و شهادت همیشه باز است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جریان دارد پروژه دشمن شکست خورده است.

استاندار گیلان با اشاره به سابقه مبارزاتی پدر شهید اتقیاء در دوران انقلاب، بیان کرد: این پدر گرامی سابقه درخشانی در مبارزه علیه رژیم طاغوت دارند و فرزند شهیدشان هم به تبعیت از پدر به دفاع از کیان اسلامی پرداخت و شهید شد.

عباسی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است.

کد خبر 5647373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha