۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۶

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبرداد؛

برگزاری جشنواره «فجر تا فجر نماز» در استان زنجان

برگزاری جشنواره «فجر تا فجر نماز» در استان زنجان

زنجان- رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر نماز» در دو مرحله استانی و ملی برگزار ‌می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی یوسفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، بر لزوم ضرورت تبیین درست اقامه نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره فجر تا فجر نماز، اقدامی در این راستا است.

وی بیان داشت: در صورت برگزاری موفق این جشنواره برگزاری جشنواره به صورت ملی و هر ساله خواهد بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، از ارسال ۱۷۵ اثر به جشنواره فجر تا فجر نماز در استان زنجان خبر داد و گفت: مهلت ارسال اثر به جشنواره تا ۲۰ دی ماه امسال ادامه دارد.

یوسفی تاکید کرد: جشنواره «فجر تا فجر نماز» در بخش‌های پژوهش، فرهنگی، ادبی و هنری برگزار می‌شود و اختتامیه استانی این رویداد، بهمن ماه و در ایام دهه فجر خواهد بود و عموم مردم مخاطب این جشنواره هستند و می‌توانند در بخش‌های مختلف به ارسال اثر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت‌ها و فعالیت‌های خودجوش فرهنگی و هنری در ترویج نماز، نشان دادن کارکردهای اجتماعی و فرهنگی نماز و حمایت از آثار فاخر از اهداف عمده برگزاری جشنواره است، تصریح کرد: جشنواره فجر تا فجر نماز در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان افزود: در مرحله استانی آثار ارسال شده مورد داوری قرار می‌گیرند و نفرات برتر در آئین اختتامیه جشنواره تجلیل می‌شوند.

یوسفی با بیان اینکه بخش عمده شرکت کنندگان در جشنواره از بین دانش آموزان هستند، تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره از طریق سامانه noor.namaz.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند.

کد خبر 5647676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha