حماس خواستار تشدید مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی شد

حماس خواستار تشدید مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت «عمر مناع» جوان فلسطینی ساکن اردوگاه الدهیشه در بیت لحم خواستار تشدید مقاومت علیه صهیونیست ها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت «عمر مناع» جوان فلسطینی ساکن اردوگاه الدهیشه در بیت لحم خواستار تشدید مقاومت علیه صهیونیست ها شد.

حماس در بیانیه ای تاکید کرد که شهادت عمر مناع اسیر سابق فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه الدهیشه را به عموم ملت فلسطین تسلیت می گوییم و خواستار تشدید مقاومت به منظور مقابله جنایت های صهیونیست ها علیه ملت فلسطین هستیم.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: تلاش های بی وقفه دشمن صهیونیستی برای سرکوب و توقف مقاومت در سایه تلاش مبارزان مقاومت که در سرتاسر این سرزمین به پا خواسته اند، راه به جایی نخواهد برد.

گفتنی است، در حمله سحرگاه امروز دوشنبه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان الدهیشه در شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری، یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و دست کم شش فلسطینی دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله به سینه وی در اردوگاه آوارگان الدهیشه در بیت لحم خبر داد. منابع محلی گزارش دادند که این شهید، «عمر مناع» اسیر آزاد شده از اردوگاه الدهیشه است. منابع محلی اعلام کردند «یزن مناع» برادر «عمر مناع» لحظاتی پیش از شهادت او به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شده است.

کد خبر 5647722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha