۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱

در تماس تلفنی شهروندان با سلاجقه مطرح شد؛

از رصد تالاب انزلی تا رفع مشکلات محیط‌بانان

از رصد تالاب انزلی تا رفع مشکلات محیط‌بانان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به درخواست شهروندان در حوزه‌های مختلف محیط زیست پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در راستای پاسخگویی بی واسطه اعضای هیأت دولت به مطالبات مردم به صورت تلفنی به سوالات و درخواست‌های مردم پاسخ داد.

وضعیت و رصد تالاب انزلی، بندر سراوان، ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، متناسب سازی حقوق کارکنان محیط زیست، درخواست جهت اشتغال، مشکلات محیط‌بانان، اقتصاد محیط زیست، لجن‌های اسیدی حاصل از روغن‌های سوخته و… از جمله سوالات و درخواست برخی از مردم در تماس با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بود که سلاجقه به آن پاسخ داد.

وی خطاب به برخی مخاطبان ضمن خرسندی از علاقه آنها به موضوعات محیط زیستی گفت: خوشحال که مردم زیادی دغدغه محیط زیستی دارند و ما مطالبات را پیگیری می‌کنیم.

سلاجقه گفت: شهروندان می‌توانند سوالات خود را از طریق ایمیل مربوطه که روی سایت سازمان حفاظت محیط زیست درج شده است اطلاع دهند و من حتماً همه موارد را بررسی می‌کنم.

همچنین ارائه ایده، نظریه و بیان مقاله در حوزه منابع آب و حفظ جنگل‌ها از دیگر صحبت‌های مردم با سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بود.

تهیه کتاب دانش بومی محیط زیست و مساله شکارهای ممنوعه، بوی نامطبوع شهرک صنعتی بهار در همدان نیز از دیگر مباحث مورد گفت‌وگوی سلاجقه با مردم بود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد بوی نامطبوع گفت: این موضوع کاملاً بررسی و ارزیابی شده و تکلیف کرده‌ایم مشکل حل شود اگر توجه نشد واحدهای صنعتی مربوطه پلمب می‌شود.

سلاجقه در پاسخ به سوالی درباره خطر آسیب به مناطق محیط زیستی به دلیل وجود پادگان‌های نظامی گفت: منطقه خجیر و سرخه حصار وسط پایتخت با تنوع گیاهی و جانوری سال‌هاست مورد توجه است و حتی اگر کوچک‌ترین خطر برای فرار حیات وحش باشد آن را پیگیری می‌کنیم.

همچنین تصویب طرح الگوی کشت و تغییر کشت تک محصولی جهت حفظ محیط‌زیست از دیگر موارد مورد بحث میان سلاجقه و مردم بود.

کد خبر 5649263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha