۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛

تأمین ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی در ۸ ماهه نخست سال

تأمین ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی در ۸ ماهه نخست سال

رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو، از تامین بیش از ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی طی ۸ ماه ابتدای سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهادر صیدمحمدیان اظهار کرد: از ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی تأمین شده، ۳ میلیون و ۲۲۴ هزار قوطی وارداتی و ۳ میلیون و ۳۹ هزار و ۳۸۷ قوطی تولید داخل بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه زنجیره تأمین شیرخشک رژیمی و غذای ویژه از اوایل سال ۱۴۰۱، افزود: امور مربوط به نظارت، کنترل و رصد این فرآورده‌ها با راه اندازی این سامانه، انجام و تحت نظارت دقیق و مستقیم سازمان غذا و دارو و معاونت‌های غذا و دارو در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

به گفته رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو از تاریخ اول آبان ماه امسال تا ۱۰ آذر، بالغ بر یک میلیون و ۹۰ هزار قوطی شیرخشک رژیمی و ۵۶۰ هزار قوطی (ساشه غذای ویژه) بیمارستانی در سراسر کشور توزیع شده است.

وی تصریح کرد: برای اولین بار بر اساس اعلام نیاز معاونت‌های غذا و دارو جلسات بازخوانی متعددی با تأمین کنندگان انواع شیرخشک رژیمی توسط اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل انجام می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم به منظور تأمین فرآورده‌ها در هر گروه بیماری به‌موقع انجام شود.

کد خبر 5649482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha