۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

قائم مقام کمیته امداد مطرح کرد؛

هدف گذاری کمیته امداد برای اشتغالزایی ۵۰۰ هزار نفری مددجویان

هدف گذاری کمیته امداد برای اشتغالزایی ۵۰۰ هزار نفری مددجویان

کرمانشاه- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) بااشاره به اینکه توانمندسازی یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است، گفت: کمیته امداد برای اشتغالزایی ۵۰۰ هزار نفری در سال جاری هدف گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار قهرودی ظهر چهارشنبه در مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان در تالار انتظار این شهر برگزار شد، اظهار کرد: باید از خداوند متعال شاکر باشیم که امروز یک هزار و ۵۰۰ خانواده زیرپوشش این نهاد با اقدامات انجام گرفته توانمند شده‌اند.

وی افزود: رمز موفقیت و به ثمر نشستن خودکفایی و توانمند شدن این خانواده تنها در پرداخت تسهیلات نیست بلکه همت و پشت کار آنان سبب این موفقیت شده و مجموعه کمیته امداد نیز آنها را یاری کرده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: براساس آمارها بخش قابل توجهی از بیکاران همت و تلاش لازم را برای اشتغال ندارند و مجریان طرح اشتغالزایی نماد خودباوری هستند.

خاکسار قهرودی بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باید در راستای توسعه فرهنگ کار و اشتغال و مبارزه در این مسیر بپردازند. وی ادامه داد: خدمت به مردم به ویژه محرومان بزرگترین نعمت است و شایسته است با افرادی که در مسیر برای رفع مشکلات مردم اقدامی انجام نمی‌دهند، برخورد قانونی صورت گیرد که در استان کرمانشاه تمام مسئولان و بانک‌های عامل همکاری لازم را داشته‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: اگر امروز کشور توانسته به مسیر پرشتاب رشد و توسعه خود ادامه دهد به علت تبعیت از قانون است و همگان باید در مسیر اجرای قانون گام بردارند.

خاکسار قهرودی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: طی سال گذشته ۷۰ هزار جهیزیه اهدا شد که در تلاش هستیم آن را در سال جاری به ۸۰ هزار عدد برسانیم و اشتغالزایی ۵۰۰ هزار نفری نیز هدف گذاری شده است.

وی عنوان کرد: برای تحقق این اهداف نیاز به همکاری، وحدت و همدلی در جامعه داریم و اگر دشمن تلاش می‌کند تفرقه افکنی کند به علت حرکت در راستای رفع مشکلات مردم است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به توجه کمیته امداد برای مسکن مددجویان، خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان خریداری و یا احداث شده که در تلاش هستیم آن را در سال جاری به ۳۰ هزار واحد افزایش دهیم.

کد خبر 5649573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha