۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۶

کارشناس فضای مجازی:

نیازمند روش های نوین و خلاقیت در جهاد تبیین هستیم

نیازمند روش های نوین و خلاقیت در جهاد تبیین هستیم

گرگان- داور عصر جدید و کارشناس فضای مجازی گفت: امروز روز جهاد تبیین است و هرکدام از ما باید روش‌های معمول گذشته را رها کرده و با نوآوری و خلاقیت گام های موثرتری برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اسماعیلی عصر چهارشنبه در نشست فعالان فضای مجازی در گرگان اظهار کرد: طبق آیات قرآن گروه اندک می‌توانند بر گروه بزرگ مستکبران غلبه کند به شرط آنکه تنبلی نکرده و هدفمند تلاش کنند و از نزاع‌های داخلی بپرهیزند.

کارشناس فضای مجازی ادامه داد: اگر ما شبانه روز تنبلی کنیم و دشمنان ما در حال تلاش باشند قطعاً شکست خواهیم خورد.

داور برنامه عصر جدید گفت: اگر ما در قبال تهاجم دشمن در فضای مجازی هیچ تحرکی نداشته باشیم و به مقابله بر نخیزیم نمی‌توانیم انتظار پیروزی داشته باشیم.

وی بیان کرد: متعهدان به نظام جمهوری اسلامی و همه کسانی که ایران را کشور خود، اسلام را به عنوان دین خود قبول دارند باید دست از اختلافات برداشته و با تمرکز بر هدف مشترک به صورت متحد به دفاع از ارزش‌ها و مقابله با دشمنان برخیزند.

اسماعیلی گفت: رهبر معظم انقلاب در ۶ ماه گذشته بیش از ۵۰ بار در سخنرانی‌های خود بر مسئله جهاد تبیین تاکید کرده‌اند و باید ما به خودمان رجوع کنیم و ببینیم در این مدت ما چه میزان در مسیر جهاد تبیین قدم برداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز روز جهاد تبیین است و هرکدام از ما موظف هستیم به طور جد در این زمینه تلاش کنیم و در این راه باید روش‌های معمول گذشته را رها کرده و با نوآوری، خلاقیت و تحقیق و مطالعه گام‌های مؤثری برداریم.

کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: در سواد رسانه‌ای باید ابتدا به فرستنده پیام توجه کنیم و خصوصیات دشمنان خود را بشناسیم تا بتوانیم به مقابله با آنها برخیزیم.

کد خبر 5649691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha