۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مداحان استان سمنان شبکه‌سازی می‌شوند/ بهره‌گیری از ظرفیت‌ها

مداحان استان سمنان شبکه‌سازی می‌شوند/ بهره‌گیری از ظرفیت‌ها

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از شبکه سازی مداحان استان خبر داد و گفت: این اقدام برای هم افزایی مداحان به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مداحان و ستایشگران صورت گرفته است.

حجت الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، از شبکه سازی مداحان استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: بعضاً شاهد هستیم که ستایشگران اهل بیت (ع) استان سمنان در طول سال گرد هم نمی‌آیند و از همدیگر خبری ندارند در حالی که برگزاری رویدادهای مشترک برای این قشر نیاز است.

وی با بیان اینکه شبکه سازی مداحان از جمله حلقه‌های مفقوده در استان سمنان است، افزود: در این شبکه سازی به دنبال قشری هستیم که اولاً یکدیگر را می‌شناسند و از توانمندی‌هایشان آگاهی دارند ثانیاً اهل کارهای جمعی و بزرگ هستند و ثالثاً با همراهی منشأ اثرگذاری خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برگزاری رویداد آموزشی و فرهنگی از دیگر دغدغه‌های این اداره کل در بحث مداحان و ستایشگران است، تاکید داشت: برگزاری رویداد فرهنگی و آموزشی الی الحبیب هفته گذشته در قم مقدس، با حضور مداحان و ستایشگران استان سمنان از جمله برنامه‌های ما در این زمینه بود.

عبدالهی با بیان اینکه استان سمنان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اساسی در سطح کشور دارند اما متأسفانه آنطور که باید و شاید نامی از این استان برده نمی‌شود، گفت: به دنبال تقویت ظرفیت‌های فرهنگی مان در بحث جامعه ستایشگری هستیم.

وی افزود: علی رغم این همه نخبه علمی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استان سمنان چندان اسمی از این استان در عرصه ملی نیست و این چندان مناسب سمنان نخواهد بود لذا هم افزایی در زمینه تقویت ظرفیت‌های استان در دستور کار تبلیغات اسلامی استان سمنان قرار دارد.

کد خبر 5649956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha