۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۶

سازمان اطلاعات سپاه اردبیل اعلام کرد؛

شناسایی و دستگیری شبکه وابسته به جریان ضد انقلاب در اردبیل

شناسایی و دستگیری شبکه وابسته به جریان ضد انقلاب در اردبیل

اردبیل-طی اقدامات فنی سایبری و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، ۳ نفر از اعضای شبکه وابسته به جریانات معاند و ضد انقلاب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و دستگیری شبکه وابسته به ضد انقلاب در اردبیل خبر داد و اعلام کرد: طی اقدامات فنی سایبری و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، ۳ نفر از اعضای شبکه وابسته به جریانات معاند و ضد انقلاب که با ایجاد گروه‌هایی قصد فعالیت تخریبی علیه امنیت ملی، تخریب اماکن دولتی و نظامی از طریق پرتاب کوکتل مولوتف و ایجاد آتش سوزی را داشتند، در شهرستان اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) آمده است: این شبکه علاوه بر برنامه ریزی جهت اقدامات تخریبی، مبادرت به ارتباط گیری با رسانه‌های ضد انقلاب گرفته و با ایجاد اکانت‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی اقدامات مجرمانه دیگری از قبیل تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب، سیاه نمایی و هدایت اغتشاشگران به مبادرت می‌پرداختند.

سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اعلام داشت: ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه با شماره تلفن ۱۱۴ آماده دریافت اخبار و گزارشات امنیتی همه هموطنان است.

کد خبر 5650227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      2 0
      دورود بر سپاه پاسداران عزیز همیشه پیروز جمهوری اسلامی خداوند یار و نگهدارتان باد باعث افتخارید
    • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      1 0
      لطفا مسئولین دزد و غارت گر اموال مردم و فولاد اصفهان را هم دستگیر و اعدام کنید
      • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        0 0
        اولا پس چرا دستگیر شدن؟ دوم جرمشان باید در حد اعدام باشه سوما اجرای حکم کار قوه قضائیه هست
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عزیز.خدا نگهدارتون باشه.انشالله به روز برسه که دیگه همه مون در آسایش باشیم واز دست این شیطان خبیس اسرائیل و وهابی‌های افراطی راحت بشیم.خدا حافظتون باشه . انشاالله ،فقط 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
      • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
        0 0
        سلام ان شاءالله اصله در ضمن این چیزهایی که گفتی وقتی به دست می‌آید که مردم ایران پرچم این انقلاب اسلامی را به دست امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بدهند و بعدش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پس از نابودی منافقان و معاندان و کافران، حکومت جهانی اش را تشکیل دهد