۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۸

پنجمین نمایندگی مجمع خیران «یاریگران زندگی» در یزد راه اندازی شد

پنجمین نمایندگی مجمع خیران «یاریگران زندگی» در یزد راه اندازی شد

یزد- پنجمین نمایندگی مجمع خیران یاریگران زندگی کشور در استان یزد با حضور مدیرعامل این مجمع راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران کشور روز پنجشنبه در همایش مجمع خیرین یاریگران زندگی با اشاره به اینکه مجمع خیرین یاریگران، یک تشکل خیری و مردم نهاد با کارکرد منحصر به فرد است، از تشکیل پنجمین مجمع خیرین یاریگران کشور به نمایندگی استان یزد خبر داد.

حسن حمزه زاده بیان کرد: فعالیت‌های مجمع خیرین منحصر به مدرسه سازی و مسکن سازی و حوزه سلامت و....نمی شود بلکه از این جهت که فعالیت در عرصه ساماندهی افراد درگیر به اعتیاد و کمک به کسانی است که به نوعی در مسیر زندگی صفر شده‌اند و فرصت دوباره به آنها داده شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حمزه زاده ادامه داد: این معتادان در دوره ۶ تا ۹ ماهه تحت درمان قرار می‌گیرند و دوباره به زندگی برمی‌گردند و اگر به این افراد انگیزه داده شود و به کار گماشته شوند، به طور قطع ثابت می‌کنند که از توانمندی‌های زیادی برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بدون شک اگر ستاد مبارزه با مواد مخدر امکانات را در اختیار مجمع بگذارد این مجمع هرچه بهتر می‌تواند به فعالیت بپردازد.

مدیر عامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور خطاب به خیران و سمن های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: حضور تک تک شما نیز به نوعی تکلیف است برای افرادی که به هرنوع شرمنده خانواده شدند و اگر شرایط و اقتصاد مولد برایشان فراهم شود حتماً به چرخه زندگی باز خواهند گشت.

حمزه زاده بیان کرد: استان یزد به دلیل سابقه نیک خود، آمار فقر و فساد کمتری دارد و به خاطر وجود مراکز صنعتی و وضعیت اقتصادی مطلوب باید در عرصه خیری سرآمد باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران کشور عنوان کرد: در حال حاضر استان یزد ۵۰۰ معتاد متجاهر دارد که نسبت به آمار کشوری از رتبه خوبی برخوردار است.

حمزه زاده تاکید کرد: رویکرد اصلی ما در این مجمع این است که دست به دست هم دهیم و یاریگر زندگی کسانی باشیم که در برهه‌ای از زندگی همه چیز خود را از دست داده اند و هم اکنون خود و خانواده هایشان چشم به راه حمایت هستند.

در این مراسم بیش از ۱۰۰ نفر از نیکوکاران و خیران استان که به عنوان اعضای هیئت امنای این مجمع بودند حضور داشتند که ۳۷ نفر از آنها به عنوان کاندیدای عضویت در هیئت مدیره مجمع به رقابت پرداختند و در پایان ۹ نفر به عنوان عضو اصلی، ۲ نفر عضو علی البدل و ۲ نفر به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی البدل انتخاب شدند.

محمد مهدی فنایی، مرتضی محمدی نژاد، سودابه خاوری، اباذر اشتری، سحر گلکار، جواد دوست حسینی، محسن مشهدی پور، هادی فرح زاده و مهدی بندگار، ۹ عضو اصلی مجمع خیرین یاریگران زندگی استان یزد و حسن جانفدا و رضا اولیا به عنوان اعضای علی البدل مجمع و محمدحسن حباب به عنوان بازرس اصلی و کاظم دور ایران به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 5650301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha