۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸

امام جمعه شاهرود:

بازاریان ناامنی را نمی‌پسندند/ اتحاد و همدلی خواسته مردم

بازاریان ناامنی را نمی‌پسندند/ اتحاد و همدلی خواسته مردم

شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه اکثریت کسبه و بازاریان ناامنی را نمی‌پسندند، گفت: مردم این روزها به دنبال امنیت، آرامش، اتحاد و همدلی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر، ضمن بیان اینکه خواسته امروز مردم کشور با هر سلیقه و رنگ و نژادی امنیت و آرامش است، ابراز داشت: آشوبگران بدانند که هیچ گاه صدای مردم نیستند چرا که اکثریت همین ملت رهبر معظم انقلاب را صدا، رسانه و تریبون خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمن در اهداف خود براندازی نظام را دنبال می‌کنند، افزود: با وجود این ملت آگاه و با بصیرت دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید چرا که مردم با اتحاد و همدلی صدا تمامیت ارضی مرزهای کشور را فریاد می‌زنند.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه برخی با سم‌پاشی و سردادن شعارهای دشمن پسند خواسته یا ناخواسته در زمین آن‌ها بازی می‌کنند، ابراز داشت: این افراد قلیل بیماران سیاسی هستند چراکه عزت و استقلال کشور را نمی‌خواهند و باید گفت صدای مردم تنها ندای رهبر معظم انقلاب است.

امینی با بیان اینکه اکثر دستگیرشدگان اخیر بین سن ۱۵ تا ۳۰ سال هستند، تصریح کرد: همین موضوع نشان می‌دهد که این افراد کم سن به راحتی تحت تأثیر فضای مجازی و رسانه‌ای موجود در آشوب‌ها قرار گرفتند لذا باید مراقب میدان جدی جنگ دشمن بود و به ضروری‌ترین نیاز جامعه امروزی یعنی ارتقای سواد رسانه‌ای بیشتر بها دهیم.

وی با بیان اینکه برخی هنوز هم غرب را ابزار حل مشکلات مردم می‌دانند، افزود: امروز بازاریان و کسبه نیز ناامنی را نمی‌پسندند و می‌دانند تحلیل‌های دشمن پسند راه به جایی نمی‌برد و از طریق تریبون نماز جمعه مشکلات مطرح و برای آنها راه حل ارائه و چالش‌ها رفع شدند.

کد خبر 5650615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha