۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱

فرانسه کاردار ایران را احضار کرد

فرانسه کاردار ایران را احضار کرد

وزارت خارجه فرانسه امروز از احضار کاردار ایران در این کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه فرانسه امروز سه شنبه اعلام کرد که کاردار ایران به علت آنچه وی مدعی نقش تهران در جنگ اوکراین شده، احضار شده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در ادامه سیاست‌های مداخله جویانه و ضدایرانی کشورهای غربی، فرانسه اعلام کرد که کاردار ایران به بهانه «نقش ایران در اوکراین، سرکوب معترضان در داخل و رفتار با ۷ شهروند فرانسه» احضار شده است.

خبرگزاری رویترز ساعاتی پیش نوشته بود که فرانسه کاردار ایران را احضار خواهد کرد. این خبرگزاری اکنون خبرش را اصلاح کرده و خبر داد که احضار دیپلمات ایرانی قبلاً انجام شده است.

کشورهای غربی از چندی پیش با ادعای واهی تأمین تسلیحاتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران را هدف تحریم‌های خود قرار دادند. این در حالی است که هم مسکو و هم تهران به دفعات ادعاهای مطرح شده در این ارتباط را تکذیب کرده‌ اند.

کد خبر 5654469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      2 0
      این جور رفتارها فقط از این چند کشور اروپایی سر میزنه و همان سیاست آمریکا و اسرائیل دنبال کردند و ایران هم میتواند دست پلید اینها رو قطع کند زنده باد ایران سربلند
    • علی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      کشورهای متوحش بی منطق غلام حلقه بگوش لابی صهیونیسم و امریکای مستکبر و شیطان اکبر هستند و در برابر این جرثومه های فساد کم نیارید و ما پیروزیم زیرا که برحقیم و پیروزی حق در برابر باطل سنت الله است پاینده باد نظام مقدس جمهوری اسلامی خار چشم شیاطین
    • محمد رضا IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 0
      اغتشاش گرانت رو احضار کن