۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیکر مطهر دو شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد تشییع می شود

پیکر مطهر دو شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد تشییع می شود

یاسوج_ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی مهر پیش از ظهر چهارشنبه در نشست برنامه ریزی ورود پیکر شهدا به استان، افزود: با ورود پیکر مطهر این شهیدان عزیز قطعاً فرصت معنوی عظیمی به برکت حضور آنان در استان ایجاد خواهد شد که می‌توان از این فرصت نیز در جهت تحول آفرینی فرهنگی بهره مند شویم.

هاشمی مهر تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با تمام توان به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برای استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام کمک کنیم که به بهترین شکل ممکن برنامه‌ها اجرایی شود.

هاشمی مهر گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان با برنامه‌ریزی ویژه برای استقبال از شهدای گمنام خود را آماده کنند و فضا به نحوی فراهم شود که مردم در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق روستایی و شهرستان‌ها از حضور ارزشمند شهدا بهره مند شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: مراسم استقبال از دو شهید گمنام، چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳ در محل فرودگاه یاسوج خواهد بود و در ۶ دی ماه ۱۴۰۱ در حوزه علمیه خواهران دهدشت و منطقه «لیشتر» گچساران همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: انتظار داریم که رسانه‌های استان در ارتباط با مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان برنامه‌ریزی لازم را داشته و برای استقبال و حضوری پرشور شرایط را فراهم کنند.

کد خبر 5655026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha