۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز:

دشمن می‌خواهد قطار علمی کشور را متوقف کند

دشمن می‌خواهد قطار علمی کشور را متوقف کند

اهواز- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز گفت: دشمن با اغتشاش در مراکز علمی از جمله دانشگاه شریف به دنبال آن است که قطار علمی کشور را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید امیر میرعلایی ظهر امروز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین پرسنل و مدیران بنیاد مستضعفان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فتنه در دوره آخرالزمان مطابق روایت مکرر خواهیم داشت و آنچه مهم است این فتنه‌ها کارساز نخواهد بود.

وی افزود: هدف اصلی از این فتنه‌ها تضعیف ایران است و این برنامه برای این است که کشور را در بخش‌های مختلف مورد هجمه و تضعیف قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز بیان کرد: یکی از اهداف دشمن در ایجاد آشوب در دانشگاه‌ها برای همین است که دشمن از پیشرفت کشور عاجز شد؛ کشور از نظر پیشرفت علمی و تولید دانش جزو ۱۳ کشور برتر دنیا است.

وی گفت: دشمن با ترور و قتل نتوانسته مانع پیشرفت شود و هم اکنون با اغتشاش در مراکز علمی از جمله دانشگاه شریف به دنبال آن است که قطار علمی کشور را متوقف کند.

حجت الاسلام میرعلایی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: در میدان جهاد نباید هراس به دل راه داد بلکه باید هوشمندانه و با شجاعت وارد میدان شد چون امید به آینده شرط تحقق جهاد در تبیین است.

کد خبر 5655270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      ان شالله دشمنان ایران اسلامی وبد خواهان نظام این خواستشونو به گور میبرند وکشورمون هر روز بیشتر از قبل پیشرفت میکنه