۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱

۳۰ نظامی ارتش اوکراین در دونتسک کشته شدند

۳۰ نظامی ارتش اوکراین در دونتسک کشته شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در درگیری بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، بیش از ۳۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینتل‌ریپابلیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد نیروهای ارتش روسیه در ۲۴ ساعت گذشته، با حملات موشکی دقیق، ضربه‌های شدیدی به تأسیسات و زیرساخت‌های انرژی، صنایع دفاعی، سامانه‌های فرماندهی و کنترلی وارد کرده است.

بنا بر این گزارش نیروهای هوافضای ارتش روسیه مواضع مزدورهای خارجی در مناطق مختلف جمهوری دونتسک را هم با حملات موشکی هدف قرار دادند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه همچنین آمده است که ارتش روسیه، ضدحملات نیروهای اوکراینی در منطقه دونتسک را دفع کردند و در این درگیری‌ها بیش از ۳۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شد.

وزارت دفاع روسیه در گزارش روز جمعه نیز اعلام کرد در درگیری‌ها در نزدیکی منطقه کوپیانسک، دست کم ۲۰ سرباز اوکراینی کشته شد و همچنین نیروهای روسی دو خودروی زرهی اوکراین در نزدیکی کوپیانسک (منطقه خارکف) منهدم کردند.

بنا بر این گزارش، نیروهای روسیه بیش از ۵۰ نظامی اوکراینی را در نزدیکی منطقه کراسنی لیمان هدف قرار دادند و همچنین دو خودروی رزمی پیاده نظام اوکراینی و سه خودروی وانت را در همین منطقه منهدم کردند. در منطقه دونتسک، نیز بیش از ۴۰ سرباز اوکراینی کشته و مجروح شدند و همچنین سه خودروی جنگی زرهی اوکراینی و دو خودروی دیگر نیز منهدم شدند.

کد خبر 5657685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha