۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۵۸

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان:

کردستانی ها ۲۸ هزار نامه برای رئیس جمهور ارسال کرده اند

کردستانی ها ۲۸ هزار نامه برای رئیس جمهور ارسال کرده اند

سنندج- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان گفت: در جریان دو سفر رئیس جمهوری به استان بیش از ۲۸ هزار نامه از سوی مردم دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرادعلی بهمنی شنبه شب در جلسه پیگیری مطالبات مردمی سفر رئیس جمهور به کردستان در سنندج اظهار داشت: در سفر ۱۷ تیرماه رئیس جمهور به کردستان، ۱۸ هزار و ۸۷۶ نامه مردمی دریافت شد که تا ۱۰ آذر باید ۷۰ درصد آنها یعنی ۱۳ هزار و ۲۰۰ نامه مرحله اول تعیین تکلیف می‌شد.

وی افزود: باید اجرای ۳۰ درصد مرحله دوم تسهیلات درخواستی مردم را شروع می‌کردیم اما به دلیل کندی کار بانک‌های عامل در پرداختی‌ها، نتوانسته ایم ۷۰ درصد مرحله اول را محقق کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان اظهار کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به کردستان نیز ۱۰ هزار نامه در سامانه ثبت شد که در مجموع در سال جاری کردستانی‌ها ۲۸ هزار و ۸۷۶ نامه را برای رئیس جمهوری ارسال کرده اند.

بهمنی افزود: از ۱۸ مرداد امسال پرداخت وام‌های سفر رئیس جمهور شامل تسهیلات خودرو، ودیعه، کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، قرض الحسنه، تعمیر مسکن و خرید کالا شروع شده است و امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل شاهد تحقق آنها باشیم.

کد خبر 5657973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha