۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مانه و سملقان

کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مانه و سملقان

بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۲۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر، مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر تریاک در محور مواصلاتی چمن بید، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی و پاسگاه انتظامی چمن بید، قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با تلاش مستمر و رصد محل اعلام‌شده، خودروی موردنظر را مشاهده و با هماهنگی به‌عمل‌آمده آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ مهران فر بابیان اینکه خودروی موردنظر بعد از هماهنگی انجام‌شده به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک در رابطه با این‌گونه موضوعات را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا اقدامات قانونی به سرعت انجام شود.

کد خبر 5659955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha