۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸

معاون راهداری لرستان:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب به حوزه راه لرستان محقق نشد

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب به حوزه راه لرستان محقق نشد

خرم‌آباد- معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تاکنون بخشی از اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب به حوزه راه استان محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امیری امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به سیلاب سال ۹۸ و خسارت‌های آن در حوزه راه لرستان، اظهار داشت: در جریان سیلاب هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه راهداری استان خسارت وارد شد.

وی با بیان اینکه برآورد فعلی این میزان خسارت‌ها چهار هزار میلیارد تومان است، عنوان کرد: اعتبارات راهداری استان برای جبران این خسارت‌ها محدود و بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان است.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره قول‌های داده شده برای جبران این خسارت‌های سیلاب در استان، بیان داشت: تا کنون قرارداد ۵۶۰ میلیارد تومان در این رابطه منعقد شده است.

امیری، اعتبار تخصیص یافته از این میزان را ۲۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قرار بوده مابقی این اعتبار از طریق استان تأمین شود که متأسفانه این امر محقق نشده است.

وی، بیان داشت: قرار بوده که از طریق استان ۳۶۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص پیدا کند، متأسفانه این عدد تا کنون محقق نشده است.

کد خبر 5660487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha