۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۹:۰۹

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس اسلامی خبر داد؛

تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در بهار و کبودرآهنگ در دستور کار

تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در بهار و کبودرآهنگ در دستور کار

همدان- نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس اسلامی گفت: پیگیریهایی برای تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ صورت گرفته است و امیدوارم نتیجه مورد نظر حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله توسلی با بیان اینکه در موضوع تأمین زمین برای ساخت مسکن در شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ مشکلات جدی وجود دارد، عنوان کرد: در حقیقت بخش قابل توجهی از زمین‌ها را از اوایل انقلاب زمین شهری به خود اختصاص داده است که دنبال حل این موضوع هستیم.

وی افزود: بخش قابل توجهی از زمین‌ها در اختیار اداره اوقاف است که دنبال هستیم تا این موضوع را حل کنیم و به نحوی زمین مورد نیاز ساخت مسکن را تأمین کنیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واحدهایی از مسکن مهر حوزه انتخابیه هم نیمه تمام مانده که وزارت راه دستور داده تا مشکل این ساختمان برطرف شود و در اختیار مردم قرار گیرد و همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا مشکل تأمین زمین برای ساخت مسکن ملی مرتفع شود.

توسلی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم که وزارت راه و شهرسازی همراهی لازم را برای تأمین زمین برای ساخت مسکن ملی داشته باشد تا بتوانیم مشکل مردم این مناطق را در این زمینه برطرف کنیم.

کد خبر 5661040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha