۱ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۴۱

استاندار گلستان:

طرح تولید قراردادی گوشت قرمز در گلستان آغاز شد

طرح تولید قراردادی گوشت قرمز در گلستان آغاز شد

گرگان- استاندار گلستان پرورش قراردادی گوشت قرمز را طرحی ارزشمند در استان دانست و گفت: این طرح در حال حاضر با پنج هزار رأس در گلستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهارکرد:طرح تولید قراردادی گوشت قرمز در گلستان آغاز شدتوجه به پروژه‌های ائتلافی بین دستگاهی سرعت خدمت رسانی به مردم را افزایش می‌دهد.

استاندار گلستان افزود: تلاش ما اجرای تک تک مصوبات سفر ریاست جمهوری است و تمامی مدیران باید با جدیت مباحث شورای برنامه‌ریزی را دنبال کنند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما تمرکززدایی است و بر این اساس توزیع اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ را در اختیار فرمانداری‌ها قرار دادیم و همچنین فرمانداران به رئیس شورای رشد هشت درصدی شهرستان منصوب شدند.

زنگانه ادامه داد: براساس توافق انجام شده با وزیر نفت تلاش می‌کنیم از محل تهاتر نفت پروژه سد نرماب را به سرانجام برسانیم.

استاندار گلستان عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند از محل اعتبارات وزارتخانه‌ای سهم گلستان را اخذ کنند و در این راه از تعامل و همکاری نمایندگان مجلس هم کمک بگیرند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در بودجه سال ۱۴۰۲ سهم گلستان را نسبت به بودجه سال جاری افزایش دهیم.

زنگانه ادامه داد: یکی از شاخص‌های اشتغال در استان باید اشتغال منجر به بیمه باشد و همچنین استفاده از ظرفیت بیمه روستاییان و عشایر هم در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گلستان پرورش قراردادی گوشت قرمز را طرحی ارزشمند دانست و گفت: این طرح در حال حاضر با پنج هزار رأس آغاز شده که باید تقویت شود و در این راستا استفاده از ظرفیت عشایر که ۲۵ درصد گوشت مورد نیاز استان را تامین می‌کنند هم، ضروری است.

کد خبر 5662583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha