۲ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۰۵

مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز:

هنرمند البرزی رتبه برتر جشنواره تئاتر سراسری بسیج را کسب کرد

هنرمند البرزی رتبه برتر جشنواره تئاتر سراسری بسیج را کسب کرد

کرج- مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز گفت: علیرضا داننده‌فرد از این استان با نمایش «چمدان بازمانده» در بخش خیابانی اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج رتبه نخست بازیگری را کسب کرد.

ابراهیم نوروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج با حضور ۶۹۰ گروه منتخب از سراسر کشور امروز در بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: در این اختتامیه با عنوان «سودای عشق» علیرضا داننده‌فرد از استان البرز با نمایش «چمدان بازمانده» با موضوع دفاع مقدس در بخش خیابانی موفق به کسب رتبه نخست بازیگری شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز تصریح کرد: در این اختتامیه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت‌الله بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و دکتر جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان خوب کشورمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نمایش چمدان بازمانده مستقیم به جشنواره فجر را پیدا کرد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که نماینده استان البرز در این جشنواره نیز موفق به کسب رتبه شود.

نوروزی‌فر با بیان اینکه جشنواره تئاتر بسیج بعد از چند سال وقفه در استان البرز برگزار شد، گفت: دو گروه از منتخبین جشنواره تئاتر استانی به جشنواره کشوری راه پیدا کردند که یک گروه در بخش خیابانی موفق به کسب رتبه شد.

وی اظهار کرد: امیدوارم که مسئولان استانی به ویژه مسئولان فرهنگی استان کمک کنند تا جایگاه هنر و هنرمند در سطح استان تقویت شود.

باید با حمایت‌های صورت گرفته بخش هنر را در البرز تقویت کنیم

مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز بیان کرد: باید کارهای هنرمندان عزیزمان را در بخش تئاتر و موسیقی و دیگر در بخش‌ها تقویت کنیم و بتوانیم علاوه بر توانمندسازی هنرمندان استان با حمایت‌هایی که از این عزیزان انجام می‌شود در سطح کشور به موفقیت برسیم.

وی تصریح کرد: در سازمان بسیج هنرمندان ۹ انجمن داریم که شامل انجمن‌های موسیقی، فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات، عکس، شعر و خوشنویسی می‌شود.

نوروزی‌فرد خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان البرز قصد دارد به تقویت و توانمندسازی این انجمن‌ها و نفراتی که در آن حضور دارند بپردازد.

به دنبال آن هستیم که با برگزاری کلاس‌های آموزشی بتوانیم در بخش آموزش و استعدادیابی نیز گام برداریم و تا چند سال آینده با آموزش این نفرات در انجمن‌هایی که ذکر شد چندین هنرمند خوبی تحویل جامعه هنری هم استان و کشور دهیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم که اگر هنرمند با نشاط باشد می‌تواند نشاط را به جامعه تزریق کند، متذکر شد: در استان البرز هنرمندان و اساتید توانمندی داریم و امیدواریم با حمایت مسئولان چه در بحث اساتید و چه در بحث هنرجوها بتوانیم جایگاه واقعی استان ارتقا ببخشیم و به تبع آن موفقیت‌هایی را در سطح کشور کسب کنیم.

کد خبر 5663089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha