۳ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۴

امام جمعه همدان مطرح کرد؛

ضرورت ثبت رسانه ای حماسه های ملی مردم همدان

ضرورت ثبت رسانه ای حماسه های ملی مردم همدان

همدان_امام جمعه همدان گفت:در ثبت ملی و رسانه‌ای حوادث و اتفاقات همدان باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرگژاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی در نشست هماهنگی برگزاری حماسه ۹ دی با تأکید بر نقش مردم در خلق حماسه ۹ دی، اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در میدان‌ها و حوادث مختلف هر جا که لازم بوده، به خوبی و به موقع در عرصه حاضر شدند و نقش خود را ایفا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: قطعاً در این روز نیز، همانند یوم الله ۱۳ آبان با حضور پر شور خود، مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب و کشور خواهند کوبید.

وی خواستار توجه به زمان بندی مراسم، طبق برنامه از پیش مشخص شده، شد و گفت: در مراسم‌های مختلف نباید اجازه دهیم که وقت مردم گرفته و خسته شوند و از طولانی شدن جلسه باید جلوگیری شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در ثبت ملی و رسانه‌ای حوادث و اتفاقات همدان باید تلاش بیشتری صورت گیرد، یادآور شد: با وجود ۳۰ مهر سال ۵۷ و ۱۶ مهر شهادت شهید همدانی و حتی ۶ دی، حضور مردم همدان به عنوان اولین استان در برگزاری حمایت و میثاق با ولایت و امثال این اتفاقات در تاریخ همدان، اما متأسفانه آن طور که باید در سطح ملی نتواسته‌ایم این حوادث را مطرح کنیم.

وی با تأکید بر لزوم حرکت رسانه‌ای قوی در این عرصه، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر نیز همدان جز اولین استان‌هایی بود که مردم در حمایت از انقلاب و ولایت تجمع بسیار با شکوهی را رقم زدند، اما آن طور که باید به آن پرداخته نشد.

کد خبر 5664045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      0 0
      همدان یه شهر تاریخی ومردمانی با اصالته بهتر که به این شهر هم اهمیت داده بشه چون رهبر عزیزمون شهر ما رو دارالمومنین نیز خواندن با تشکر