۴ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳

سرپرست هیئت دوومیدانی اصفهان:

دوومیدانی اصفهان به روزهای درخشان خود بازمی‌گردد

دوومیدانی اصفهان به روزهای درخشان خود بازمی‌گردد

اصفهان- سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: اصفهان در رشته دوومیدانی همواره جزء استان‌های افتخارآفرین کشور بوده است و تلاش می‌کنیم به روزهای درخشان خود در این رشته ورزشی باز گردد.

علیرضا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اصفهان در رشته دوومیدانی همواره جز استان‌های سرآمد و افتخارآفرین کشور محسوب می‌شده است، اظهار داشت: در همین راستا تلاش خواهیم کرد دوومیدانی استان به جایگاه والای خود بازگردد و روزهای درخشان خود را تکرار کند.

وی افزود: با توجه به شرایط هیئت دوومیدانی اصفهان و لزوم ساماندهی امور، مسئولیت اداره این هیئت را تا زمان برگزاری انتخابات ریاست هیئت پذیرفتم.

سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نخستین اقدام، نشست صمیمانه جامعه بزرگ پیشکسوتان و مربیان دوومیدانی استان اصفهان را به میزبانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی همراه بود و در این محفل، پیشکسوتان و مربیان فعال دوومیدانی به بیان مسائل، پیشنهادات و انتظارات پرداختند و هم‌اندیشی بسیار خوبی برای پیشبرد برنامه‌های هیئت دوومیدانی استان شکل گرفت.

احسانی با بیان اینکه در آینده نزدیک نیز نشست‌هایی با حضور ورزشکاران و فعالان شهرستانی خواهیم داشت، ابراز داشت: از برنامه‌های اصلی هیئت دوومیدانی این است که بتوانیم از ظرفیت‌های عظیم پیشکسوتان و مربیان پرافتخار دوومیدانی استان بهره ببریم و این ورزش مادر را به روزهای پرافتخار خود بازگردانیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ورزشکاران توانمند بسیاری در استان اصفهان وجود دارد که در بخش آقایان و بانوان موفق به کسب رتبه‌های متعدد در سطح ملی و بین‌المللی شدند و بی تردید با برنامه‌ریزی و همدلی ایجاد شده، روزهای درخشانی در انتظار دوومیدانی اصفهان خواهد بود.

سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان افزود: جلسات و نشست‌های تخصصی با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران دوومیدانی استان برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌شود با شناسایی نقاط قوت و ضعف، شرایط هموار شدن مسیر و رشد دوومیدانی فراهم شود.

به گزارش مهر، علیرضا احسانی هفته گذشته بعنوان سرپرست جدید هیئت دوومیدانی استان اصفهان معرفی شد. وی از قهرمانان دوومیدانی ایران و یکی از برترین رکوردداران این رشته است که از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۵ عضو تیم ملی دوومیدانی ایران و تیم ذوب‌آهن بوده است.

کد خبر 5664449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha