۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۴

استاندار خراسان شمالی:

وحدت شیعه و سنی رمز پیشرفت خراسان شمالی است

وحدت شیعه و سنی رمز پیشرفت خراسان شمالی است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: انسجام و وحدت رمز پیشرفت استان است و این مهم با حضور اهل شیعه و سنت در کنار یکدیگر محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر چهار شنبه در دیدار ائمه جمعه اهل سنت خراسان شمالی اظهار کرد: انسجام و وحدت رمز پیشرفت استان است و این مهم با حضور اهل شیعه و سنت در کنار یکدیگر محقق می‌شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ماهیت وجودی دشمنان تغییری نکرده، ادامه داد: دشمنان فقط به دنبال ایجاد ناآرامی در سطح کشور هستند اما مردم ما با بصیرت افزایی و پایبندی به اعتقادات دینی راه خود را تغییر نخواهند داد.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی با برقراری گفتمان با اقوام مختلف و توجه به اقلیت‌ها موجب عدم تعرض داعش شد که تحقق این مهم در سایه همدلی و انسجام رخ داد.

حسین نژاد با بیان اینکه به زودی ایران جزو قدرت‌های برتر آسیا خواهد شد، گفت: دشمنان به هر اندازه که درصدد آسیب رساندن به کشور باشند اما باز هم مردم ایران اقتدار خود را نشان می‌دهند.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه علما و روحانیون نقش محوری در هدایت جامعه دارند، اظهار داشت: انسجام جامعه، پیگیری نیازهای جامعه، بصیرت افزایی، افزایش وحدت جامعه و تربیت طلاب از دیگر نقش‌های مهم روحانیون و ائمه جماعت است.

وی روحانیون را در حل مطالبات مردم و پاسخگویی به مسائل دینی پیشرو دانست.

گفتنی است رفع محرومیت، توجه به زیر ساخت و توسعه راه‌ها، تأمین آب شرب، استقرار پزشک خانواده در برخی روستاها، اجرای طرح هادی، کمبود اقلام دارویی و… از مطالبات مهم مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 5667450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha