۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۳

معاون استاندار مازندران مطرح کرد؛

آغاز حساب کشی از ترک فعل مدیران در مازندران

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از آغاز حساب کشی از ترک فعل مدیران ادوار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح پنجشنبه در شورای مدیران حوزه سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر عزم دولت سیزدهم برای مقابله با فساد گفت: مفسدین با ناامید کردن مردم و در هماهنگی با معاندان در پی مشروعیت زدایی از ساحت مقدس انقلاب اسلامی هستند زیرا مفسدین به خاطر شکم و معاندان به خاطر اهداف شوم خود در این مسئله نقش آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر رسیدگی به ترک فعل‌ها و تخلفات مدیران ادوار مختلف در مازندران افزود: دهیاران، بخشداران و فرمانداران ادوار مختلف در مازندران باید پاسخگوی ترک فعل‌ها و تخلفات خود باشند.

وی با اظهار اینکه مدیران هیچ شانی جز خدمت رسانی بی منت به مردم ندارند افزود: مدیران باید قدردان خدمت به مردم و انقلاب باشند چراکه فرصت‌ها مانند ابرها می‌گذرد.

وی از دولت سیزدهم به عنوان دولت کار و خدمت یاد کرد وافزود: مدیران خسته، ناامید و ناتوان از حل مشکلات جایی در این دولت ندارند.

معاون استاندار مازندران امیدبخشی در جامعه را وظیفه مهم مدیران دانست وافزود: مدیران ناراضی تراش در دستگاه‌ها توان همراهی با سیاست‌های دولت سیزدهم را ندارند.

این مسئول تصریح کرد: مدیرانی که با سیاست‌های دولت همراهی نداشته باشند از قطار خدمت رسانی این دولت پیاده خواهند شد.

سلگی با تاکید بر تقویت ارتباط مدیران با مردم خاطر نشان کرد: مردمی بودن مدیران در دولت سیزدهم راهبرد مدیریتی است، اظهار کرد: تببین فعالیت‌ها و مشکلات برای مردم ضرورت دارد و مهمترین رسالت مدیران دولت، تسهیل امور مردم است.

سلگی، بسترسازی برای ایجاد تحول بنیادین در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را مأموریت خطیر دولت سیزدهم عنوان و خاطر نشان کرد: با افزایش تلاش مدیران در عرصه خدمت رسانی نشاط اجتماعی و سیاسی در کشور تقویت خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به دغدغه نماینده ارشد دولت در این استان برای رفع گره‌های کور توسعه افزود: نخبگان و فعالان فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با راه اندازی اتاق فکر استانی برای یافتن راهکارهای اصولی در مسیرتوسعه یافتگی پای کار بیایند.

کد خبر 5667773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha