۹ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۳۶

آیت‌الله حیدری:

اغتشاشات اخیر برای انتقام‌ شکست فتنه‌های ۸۸ طراحی شد

اغتشاشات اخیر برای انتقام‌ شکست فتنه‌های ۸۸ طراحی شد

مسجدسلیمان- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشات اخیر در کشور برای انتقام‌جویی شکست فتنه‌های ۸۸ و داعش طراحی شده اما باز با حماسه ۱۳ آبان ملت ایران خنثی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری عصر امروز جمعه با حضور در مصلای نماز جمعه شهرستان مسجد سلیمان هفته بصیرت را گرامی داشت و بیان کرد: این دهه با یوم‌الله «۹ دی» که یادآور حماسه ملت ایران برای خنثی سازی فتنه ۸۸ است، شروع می‌شود و به ۱۳ دی که سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است، می‌رسد و با ۱۹ دی ماه، سالروز آغاز انقلاب اسلامی در سال ۵۶ خاتمه می‌یابد.

وی بر اهمیت یادآوری ایام الله تاکید کرد و گفت: در ایام الله دست قدرتمند الهی از آستین ملت خداجوی بیرون می‌آید و حماسه‌ای در راستای پیروزی حق و شکست باطل صورت می‌گیرد؛ بنابراین یادآوری ایام الله زیربنای پیشرفت جامعه، صبر، استقامت، بصیرت، اتحاد و یکپارچگی است.

وی افزود: در آن روزهای فتنه ۸۸ بود که مردم ایران دریافتند، مماشات با فتنه‌گران به معنی ماندن در جبهه یزید است؛ لذا حماسه ۹ دی را آفریدند و در نهایت در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۸۸ تیر خلاص را بر پیکر فتنه آن سال زدند.

آیت‌الله حیدری با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلمانی بیان کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران و نماد فرهنگ و مقاومت در کل دنیا است. او و هم‌رزمانش فتنه اسلام تکفیری اسرائیلی را در خارج از ایران خنثی کردند و جلوی نفوذ آمریکا و اسرائیل را در منطقه گرفتند.

وی در رابطه با فتنه اخیر گفت: اغتشاشات اخیر، برای انتقام‌جویی شکست فتنه‌های ۸۸ و داعش طراحی شد اما باز با حماسه ۱۳ آبان ملت ایران، حکمت و کیاست مقام معظم رهبری (مد) و صبر و شکیبایی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی، خنثی شد.

کد خبر 5668943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      2 0
      خوب راحت بگید غرب گراها با گرای حجاب و امربه معروف برای ضربه به نظام و نیروهای مسلح زحمتکش بود که خدارا شکر شکست خورد و نیروهای مسلح جان برکف کشور در دام آنها نیفتادند پیروز و سربلند نیروهای مسلح ایران
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      افساد طلبها همیشه سعی داشته ودارند که به نظام ضربه بزنند ودر این راه از هیچ کاری کوتاهی نمیکنند ،چه ایجاد مشکلات فرهنگی وچه اقتصادی ،مشکلات امروز هم ریشه در کار۶ای دو دوره گدشته دولت روحانی وهم دستان اصلاح طلبشه