۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۵

به مناسبت روز بصیرت؛

تجمع بزرگ مردم بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس برگزار شد

تجمع بزرگ مردم بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس برگزار شد

بوشهر- تجمع بزرگ مردم بوشهر به مناسبت نهم دیماه روز بصیرت در کنار ساحل خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری جمعه‌شب در مراسم گرامیداشت نهم دیماه در بوشهر این روز را نماد بصیرت مردم ایران در مقابل دشمنان دانست و اظهار داشت: حماسه مردم در نهم دیماه نمونه‌ای بارز از ولایت‌مداری بود.

وی با بیان اینکه افراد بصیر هیچگاه در مسیر اهداف دشمن قرار نمی‌گیرند و ارزیابی درست انجام می‌دهد افزود: دشمن طی ۴۳ سال گذشته دسیسه‌های مختلفی را داشه ولی افراد بصیر در دام آنها گرفتار نشدند.

ماندگاری جهاد تبیین را یک ضرورت در جامعه دانست و ادامه داد: دشمنان در تحقق فتنه و دسیسه به دروغ‌پردازی و تحریف حقایق جامعه برای ناامیدی مردم می‌پردازند ولی افراد با بصیرت در مسیر اهداف دشمن نمی‌روند.

این روحانی عمده مجریان فتنه‌گران را منافقین، آمریکا، آل سعود خائن و معاندان نظام اسلامی اعلام کرد و افزود: ایران اسلامی تاکنون موفق عمل کرده چون مردم گوش به فرمان ولایت فقیه بودند.

تجمع بزرگ مردم بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس برگزار شد

ماندگاری با بیان اینکه ایران اسلامی، تهدیدات و فتنه‌ها را به فرصت تبدیل کرد گفت: در اوج تحریم‌ها، به دستاورد و پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های گوناگون رسیده‌ایم و دشمنان از این پیشرفت نظام اسلامی ایران در هراس هستند.

وی از خنثی شدن فتنه جدید دشمن خبر داد و بیان کرد: تا زمانی که امت با ولایت فقیه است هیچ نیروی نمی‌تواند به اهداف خود در نظام اسلامی ایران دست یابد.

ماندگاری با بیان اینکه اغتشاشگران اعلام کردند دروغ تبلیغات رسانه دشمنان خوردند که در این مسیر قرار گرفتند و در این راستا افراد با بصیرت با شناخت دشمن گول معاندان نخوردند. هر کس از ولایت دور شد گرفتار اهداف دشمن می‌شود.

تجمع بزرگ مردم ولایت‌مدار بوشهر همزمان با ۹ دی روز بصیرت در کنار ساحل خلیج فارس برگزار شد و مردم یک صدا انزجار خود را با اغتشاشگران اعلام کردند.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن و مرگ بر فتنه‌گر، پیمان خود را با ولایت فقیه تحکیم کردند.

کد خبر 5668972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 1
      زنده باد! ✌🍃🇮🇷
    • دینا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      1 1
      عالی هستن حاج آقاماندگاری
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      انشالله خداوند نگهدار مردم انقلابی کشورم باشد