۱۰ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲

علی سوادکوهی:

آماده مسابقات کشتی ۲۰۲۳ کرواسی می شوم

آماده مسابقات کشتی ۲۰۲۳ کرواسی می شوم

ساری- ملی پوش وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد تیم ملی کشورمان با اشاره به این در شرایط خوبی به سر می برم، گفت: خود را برای مسابقات ۲۰۲۳ کرواسی آماده می کنم.

علی سوادکوهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این در حال آماده سازی برای مسابقات ۲۰۲۳ کرواسی هستم، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در این مسابقات برای مسابقات جهانی رنکینگ کسب کنم.

وی با بیان اینکه در وضعیت خوبی به سر می برم و تمرینات را دنبال می‌کنم، افزود: امیدوارم بتوانم با دوبنده تیم ملی برای کشور افتخار کسب کنم.

ملی پوش کشورمان با عنوان اینکه در مسابقات آذرماه نتایج خوبی کسب کردیم اظهار امیدواری کرد تا در مسابقات ۲۰۲۳ بتواند افتخار آفرینی کند.

به گزارش مهر، علی سوادکوهی ملی پوش جوان کشتی آزاد ایران موفق شد طلسم باخت‌های متوالی کشتی گیران کشورمان به «جردن باروز» را بشکند و این کشتی گیر مطرح آمریکایی را شکست دهد.

دیدار فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که ۲۱ آذرماه بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد و منجر به نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان شد، یک طلسم چندین ساله را شکست.

در این مسابقات و در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی که مدال طلای آسیا و مدال برنز مسابقات امیدهای جهان را در کارنامه دارد به مصاف جردن باروز کشتی گیر مطرح و نامدار جهان رفت.

جمعی از مسئولان شهرستان ساری با حضور در منزل این قهرمان از وی تجلیل کردند.

کد خبر 5669793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha