رسانه صهیونیستی:

ایران عملیات انهدام پایگاه دریایی ارتش «اسرائیل» را شبیه سازی کرد

ایران عملیات انهدام پایگاه دریایی ارتش «اسرائیل» را شبیه سازی کرد

یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ را شبیه سازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر وبگاه تایمز رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت: ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در بندر ایلات (در سواحل دریای سرخ) را شبیه سازی کرده است.

بنابر اعلام این رسانه صهیونیستی این رزمایش در روز شنبه با استفاده از پهپادهای تهاجمی علیه ماکت این پایگاه انجام شده و تصاویری از آن نیز منتشر شده است.

براین اساس، ارزیابی تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هدف از این عملیات پهپادی از سوی نیروهای مسلح ایران، تمرین حمله به این پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ بوده است.

در این گزارش آمده است: در هشداری آشکار به اسرائیل، در جریان رزمایش روز شنبه یک پهپاد حامل مواد منفجره از عرشه کشتی به سمت ماکت پایگاه نیروی دریایی اسرائیل پرتاب شد.

تایمز در ادامه با استناد به تصاویر منتشرشده در رسانه‌های ایرانی، مدعی شد که تصاویر مربوط به «ناو کلاس هنگام» است و پهپاد «ابابیل» برای حمله به سوی ماکت پایگاه نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در بندر ایلات فرستاده شده است.

بنابراین گزارش، در کنار هدف شبیه‌سازی شده ماکت یک فروند کشتی جنگی «ساعر کلاس ۶» متعلق به نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار داده شده است.

تایمز در ادامه اشاره می‌کند که ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه، مجموعه رزمایش‌هایی تحت عنوان «ذوالفقار ۱۴۰۱» را در در تنگه هرمز آغاز کرد که در این رزمایش شاخه‌های مختلف ارتش ایران از جمله نیروی زمینی، نیروی هوایی و دریایی مشارکت داشتند.

تایمز همچنین خاطرنشان کرد که نیروهای ایران در رزمایش که پیشتر در ماه دسامبر برگزار شد، حمله موشکی به نیروگاه هسته‌ای «دیمونا» را شبیه‌سازی کرده بودند.

کد خبر 5670218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      15 4
      خسته نباشن.
      • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
        9 4
        خستگی وقتی رفع میشه که صهیونیستها دست ازپاخطا کنند. اونموقع خستگی تمام
    • محسن IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      42 16
      کاش بیشتروبیشترازاین رزمایشا برگزاربشه تاماحال کنیم تن اونا بلرزه آخ آخ کیف میده
    • مهر آب * IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      23 15
      خدا قوت سرداران وامیران کشورم درودخدا برشما دریا دلان ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      9 8
      این همه پهپاد داریم چرا حمله نمی‌کنیم به اسراییل
    • محمدازجانبازان8سال دفاع مقدس IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      9 5
      سلام بردلاورمردان این آب وخاک خسته نباشیدرزمندگان عزیزهم وطنم مادردوران جنگ 8ساله جنگیدیم مردانه وخیلی خطرهاکردیم اما افسوس که قدرشناسی نیست. وکارت جانبازیم به هیچ دردی توی زندگیم نخوردونمیخورد خداسایه حضرت آقاراازسرماکم نکندایشان هستندماهم هستیم
    • عیدمحمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      8 7
      بیت‌المقدس‌به‌اغوش‌اسلام‌بازمیگردد‌.همانگونه‌که‌خمینی‌کبیر‌گفت.مردانی‌ازسرزمین‌پارس‌امپراطور‌اقیانوسها‌خواهند‌شد. به‌همین‌زودی‌وعده‌خداوند‌عملی‌خواهدشد. خصم‌درهم‌کوبیده‌میشود.پرچم‌خمینی‌تااخردنیا‌درباد‌میرقصد.
      • پژی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
        2 0
        آفرین
    • ایرانی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      7 1
      ای کاش به فکر حقوق این عزیزان هم بودند وقدرشان را میدانستند... نظامی اقتدار کشور را ثابت میکند وقتی این عزیزان را در تاکسی های اینترنتی برا معاش خانواده وکارکردن در تعمیرگاهها وسایر مکانهای دیگر مشاهده میکنم غبطه میخورم به حال دولتمردان.
    • ایرانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      4 1
      درست است که سیاستمداران کشور را اداره میکنند اما درزمان جنگ وبحران این نظامیان هستند که کشور رااداره میکنند وجانشان را برای دفاع از ملت وکشور میدهند به فکر ارتقاع حقوق این عزیزان باشید
    • پناهی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      8 2
      سلام و درود خدا بر شما سربازان امام زمان و ایران قدرتمند خدا قوت علی یارتون
    • ایرانی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      6 1
      زمانی قدر این عزیزان جان برکف را میدانند که دشمن به پشت دروازه های شهر رسیده باشد به فکر ارتقاع حقوق ومعیشت این عزیزان باشید.. این ارتشیان هم از دل همین امت وملت هستند مثل بیگانه با انها رفتار نکنید اینها فرزندان همین انقلابند قدرشان را بیشتر بدانید... دولتمردان
      • ایران IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
        2 1
        تواین دهه آخرنظام بودجه های خوبی به ارتش اختصاص داده که حاصلش شدپایگاههای پهپادی زیرزمینی ارتش،،،حرفهای شمابوی تفرقه وبوی حرفهای عبدالحمیدوهابی منافق رامیدهدکه هرجمعه درتدارک تفرقه بین امت علی هست..لعنت برمولوی عبدالحمیدمنافق وجاسوس آل سعود،ماارتشیان پشت رهبرونظاممان هستیم،ولانه فتنه عبدالحمیدوهابی
    • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      6 2
      احسنت بر شما دلاور مردان بزرگ خدا قوت
    • سعیدایرانشهر IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      درودبرا آشیان باغیرت...کاش مسئولان کمی بفکرحقوق ومعیشت این بزرگمردان باشند..ارتشی حافظمرزومیهن نباید برای تامین معاش خانواده دراسنپ وتاکسی وحتی دستفروشی کند...غیرت وغرورارتشی را له نکنید...ارتشی است وغرورش
    • مالک IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 1
      خیلی هم خوشحال نباشین. اگه یادتون بلشه چند سال قبل جناب سید حسن نصرالله طی یک سخنرانی فرمودن که ما نیازی به حمله به تاسیسات اتمی دمونا نداریم، کافیه مخازن آمونیاک هیفا را هدف قرار بدیم و اسراییل رد به عصر حجر برگردونیم. اما اونکه واقعا انبا کود فسفات آمونیوم بندر بیروت رو منفجر کرد اسرائیل بود.
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      2 0
      درود بر لشکریان خدا چشم دشمنان گور از اطلاعات محترم جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم در اطراف سراب آذربایجان معتادان وبعضی از افراد جلسه برکزار میگنند به ضد دین و اسلام وقرآن مصیعیت را تبلیغ میگنند ومردم را منحرف میگنند جلو این آفت را بگیرین لطفا ان شاء الله همیشه پیروز و سرافراز باشید
    • مسعود IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      2 0
      عشق ما سردار سلیمانی بود سردار همیشه تو قلبماست جاوید باد ایران پاینده باد ایران جانمان فدای رهبر
    • رضا IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      2 0
      زده و جاوید باد ارتش ایران زمین و جوانان غیور و دلاور ایران
    • AE ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      2 0
      درود بر رزمندگان دریا دل که بی ریا و بدون منت ولایتمدار هستند مردم به شما افتخار می کنند و شهدا از عملیات های شما خوشنود هستند انشاالله
    • حسین IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      2 0
      فشارها بر اسراءیل بالاخره با کمک فلسطینی ها نتیجه داد ومی دهد.اسراءیل رفتنی است این پیام ونوید رهبری معظم وامام(ره) است.،ظالم نابود است هرچه بیستر دست وپا بزند زودتر به سقوطش نزدیک می شود.شادی فلسطینی ها وامت مسلمین را خواهیم دید.به امید خدا
    • ابوحیدر AE ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      1 0
      درود خدا بر شما دلاور مردان ایران خداپشت وپناهتون