۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴

رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

مکتب شهید سلیمانی الگوی ملت‌های آزاده دنیا است

مکتب شهید سلیمانی الگوی ملت‌های آزاده دنیا است

ایلام-رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مکتب شهید سلیمانی الگوی ملت‌های آزاده دنیا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور صبح سه شنبه در جمع مردم ایلام به مناسبت سالروز شهادت حاج‌قاسم‌سلیمانی اظهار کرد: امروز نه تنها در ایلام و شهرهای ایران بلکه مردم دنیا در کشورهای مختلف به نام و یاد حاج قاسم‌سلیمانی مجالس تشکیل داده و در فراق او ناله و مویه می‌کنند.

وی افزود: آن روزی که خبر شهادت حاج‌قاسم به مردم رسید جمعیت میلیونی تشییع کننده پیکر شهیدسلیمانی که بعد از رحلت‌امام‌خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود، همه به میدان آمده و این به دلیل محبوبیت حاج قاسم بوده و باید بدانیم که راز این محبوبیت در چه بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور با اشاره به راز محبوبیت مومنان در قرآن گفت: قرآن می‌فرماید آنهایی که اهل ایمان و مومن هستند خداوند متعال آنها را محبوب می‌کند اما برخی مومنان زبانی هستند برای اینکه ایمان، یک امر قلبی است و معیار آن به عمل کردن است و بعد از عمل هم استقامت، ایستادگی و پایمردی کردن است.

رئیس عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع در ادامه گفت: اینکه حاج قاسم و ما به اهل بیت و حضرت فاطمه‌زهرا (س) ارادت داریم برای این است که ایشان زمانی که در معرض آزمایش قرار می‌گرفتند با تمام وجود به میدان می‌آمدند.

وی بیان داشت: زمانی که استکبار جهانی مردم ما را بمباران می‌کرد به خاطر این بود که نمی‌خواستند ما مستقل باشیم و خواستار وابستگی ما بودند و علت اختلاف ما با نظام سلطه در همین موارد و ماهیت نظام‌سلطه است که خواهان زورگویی، چپاول‌گری و ویرانی ملت‌ها است.

رئیس عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز پاسخ ملت ایران به نظام سلطه مانند امام حسین (ع)، "نه" است و مکتب حاج قاسم قاطعانه در مقابل استکبار نه گفته و به آنها پاسخی درخور داده است.

وی یادآورشد: مردم ایلام ۳ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و یک وجب خاک به دشمن ندادند و در این آزمون دشوار پیروز شدند. ولی امروز آزمون‌های دیگری در راه هست، دیروز جنگ بود و امروز در آزمون جنگ ترکیبی، حاج قاسم همواره می‌گفت جمهوری اسلامی حرم است و جان من فدای ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی.

رئیس عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: پیام شهیدان و حاج قاسم به ملت ایران این است که باید مقاومت و ایستادگی کرده و قوی باشیم و باید بدانیم که در دوران دفاع مقدس از تجهیزات دفاعی مورد نیاز برخوردار نبودیم ولی امروز نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار است و برای اولین بار هواپیمای نظامی، جنگنده، کشتی‌های جنگی، قایق‌ها و موشک‌هایی را ساختیم که قلب اسرائیل را می‌زند. و امروز به سران فتنه و رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم اگر غلط اضافی بکنند تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

حجت الاسلام آقاجانپور در پایان بیان داشت: عصبانیت نظام سلطه به خاطر این است که در مقابل آنها ایستادگی کرده و قاطعانه در حال از بین بردن توطئه‌ها و افول آنها هستیم.

کد خبر 5672435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha