۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۵

معاون سابق عملیات سازمان بسیج:

طبق شاخص های جهانی ایران در رده دهم توسعه قرار دارد

طبق شاخص های جهانی ایران در رده دهم توسعه قرار دارد

بجنورد- معاون سابق عملیات سازمان بسیج گفت: پیش از انقلاب، ایران در پایین‌ترین سطح شاخص‌های توسعه‌ای در لیست جهان بود ولی در حال حاضر با رشد علمی و توسعه‌ای در رتبه دهم جهان قرار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آبنوش ظهر سه شنبه در مراسم سالگرد سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در اسفراین برگزار شد، اظهار داشت: شاخص توسعه در دنیا مشخص است؛ قبل از انقلاب ایران در پایین‌ترین سطح شاخص‌های توسعه‌ای در لیست جهان بود ولی در حال حاضر با رشد علمی و توسعه‌ای در رتبه ۱۰ جهان قرار داریم.

معاون سابق عملیات سازمان بسیج ادامه داد: همچنین بزرگترین پالایشگاه جهان در ایران قرار دارد و تمام علم و دانش آن بومی است و این در شرایطی که کاملاً تحریم هستیم رقم خورده است.

وی اضافه کرد: در بحث حفاری دو شرکت صهیونیستی، تنها مجری حفاری چاه‌های نفت جهان بود ولی بعد از انقلاب با تلاش دانشمندان ایرانی، سومین حفاری جهان را داریم و در عرصه‌های دیگر نیز نتایج به همین مقدار پیشرفت داشته است.

وی بیان داشت: با وجود این پیشرفت‌ها آنچه که مشهود است ایراد از نظام و انقلاب نیست؛ بلکه ایراد تمام این آشوب‌ها و اتفاقات از مدیران کم تقوا و بدون مسئولیت است که در دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی نفوذ کرده اند.

سردار آبنوش با بیان ضرورت پالایش بدنه دولت از این مدیران بی مسئولیت گفت: سو مدیریت مدیران دستگاه‌های اجرایی باعث اتفاقات چند وقت اخیر است که با جهاد تبیین و آگاه سازی می‌شود از اتفاقات پیش رو جلو گیری کرد.

کد خبر 5672872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha