۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

نتایج یافته‌های تحقیقاتی جدید در بخش کشاورزی ارائه شد

نتایج یافته‌های تحقیقاتی جدید در بخش کشاورزی ارائه شد

شهرکرد-رئیس مرکز تحقیقات و آموزش، کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۲ مورد از نتایج یافته‌های تحقیقاتی جدید در بخش کشاورزی این استان ارائه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه حسن جهانبازی در حاشیه مراسم انتقال یافته‌های تحقیقاتی اظهار کرد: ۲۲ مورد از نتایج یافته‌های تحقیقاتی جدید در بخش کشاورزی این استان ارائه شدند.

وی افزود: رئیس مرکز تحقیقات و آموزش، کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری به‌واسطه تعامل خوبی که با مجموعه جهاد کشاورزی این استان دارد هر ساله در هفته انتقال یافته‌های تحقیقاتی نتایج آخرین یافته‌های علمی و کاربردی را در اختیار کارشناسان و بهره‌برداران قرار می‌دهد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش، کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال نیز ۲۲ مورد از نتایج تحقیقات در بخش‌های منابع طبیعی، زراعت، باغبانی، گیاه‌پزشکی، آب و خاک ارائه می‌شود.

جهانبازی عنوان کرد: مرکز تحقیقات و آموزش، کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در طی سال با شیوه‌های مختلف از طریق برگزاری روز مزرعه، یاوران تولید و برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیاز و مشکلات بخش کشاورزی را بررسی و به استناد نتایج تحقیقاتی راهکارهای مناسب را به کشاورزان و بهره‌برداران ارائه می‌دهد.

کد خبر 5673430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha