۱۷ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۵

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران:

سه جشنواره منطقه‌ای تا آخر سال برگزار می‌شود

سه جشنواره منطقه‌ای تا آخر سال برگزار می‌شود

اردبیل - رئیس انجمن سینمای جوانان ایران گفت: سه جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان تا پایان امسال برگزار می‌شود.

مهدی آذرپندار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شصت و پنجمین، شصت و ششمین و شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کشور به میزبانی استان‌های یزد، بوشهر و یاسوج برگزار می‌شود تا عرضه آثار شایسته هنری را در حوزه‌های مختلف شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان فرآیند آموزشی و تولیدی خود را ادامه می‌دهد و بر اساس برنامه ریزی‌ها مصمم هستیم تا ۷۰ درصد بودجه انجمن را به استان‌ها اختصاص دهیم.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران از فعال شدن شوراهای تولید در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بیان کرد: در بسیاری از استان‌ها شوراهای تولید فعالیت خود را آغاز کردند و در سایر استان‌ها نیز تا آخر دی ماه شاهد فعالیت این شوراها خواهیم بود.

آذرپندار ادامه داد: در کنار کارگاه‌های آموزشی رویداد فیلمسازی از ایده تا تولید در دو استان دیگر برگزار خواهد شد تا شاهد برگزاری پنج دوره اردوی فیلمسازی در کشور باشیم.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران افزود: بعد از برگزاری موفق این اردو در اردبیل، مشهد و کاشان نیز تا آخر سال میزبان این رویداد خواهند بود تا هر یک از این استان‌ها با همراهی فیلمسازان پنج استان دیگر به صورت منطقه‌ای تولید آثار را انجام دهند.

آذرپندار گفت: با توجه به برگزاری جشنواره فیلم فجر ما در بهمن ماه رویدادهای خود را متمرکز بر این جشنواره کردیم تا عرضه فیلم کوتاه را در قالب این رویداد و جشنواره شاهد باشیم.

کد خبر 5675237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha