۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

اوکراین: شهر سولیدار زیر آتش حملات سنگین روسیه است

اوکراین: شهر سولیدار زیر آتش حملات سنگین روسیه است

یک مقام ارتش اوکراین از تداوم درگیری ها میان نیروهای روس و اوکراینی در شمال دونتسک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، یک سخنگوی ارتش اوکراین از ادامه نبردها با نیروهای روسی در شهر سولیدار خبر داد.

سخنگوی جبهه شرق ارتش اوکراین امروز شنبه در گزارش خود از درگیری ها در این منطقه اعلام کرد که نبرد با نیروهای روسی در شهر سولیدار واقع در شمال منطقه دونتسک همچنان ادامه دارد و روس ها از سلاح های سنگین استفاده می کنند.

این مقام ارتش اوکراین در ادامه مدعی شد که برغم ادامه حملات ارتش روسیه، کنترل شهر سولیدار همچنان در اختیار ارتش اوکراین است.

در همین راستا، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در ماه دسامبر ۲۰۲۲ در نطقی برای ستاد کل ارتش این کشور گفت که مسکو به طور غیررسمی با «مجموعه غرب» در افتاده و می‌جنگد. بر اساس برآوردهای او، دولت کی‌یف تنها در سال ۲۰۲۲، سلاح، مهمات و سایر تجهیزات و ادوات جنگی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد دلار دریافت کرده است.

کد خبر 5675923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      15 3
      این طبیعیه که روسیه تکلیف رو بخاد روشن کنه.تمام غرب دارن کمک اکراین میکنن.تازه خود غرب مقصر هست ک شروع جنگ کرده و چندین سال دنبال انقلاب در اکراین هست.کلا غرب دنبال نفاق و فتنه و جنگ هست.روسیه خیلی هم تازه خویشتنداری کرده وگرنه دوروزه بخاد جنگ رو تمام میکنه.زلسنکی مردمش رو برا ارباباش قربانی کرد.
    • علم IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      17 3
      بله تمام‌دنیا علیه ایران متحد شد ولی نتوانست اورابه زانو دراورد الان با کلی سلاح وتجهیزات و تبلیغات دارن به اکراین کمک میکنن حالا چون آبروشون میخواد بره توباتلاق جنگ اوکراین گرفتار شدن وباید تاوان بدن این از الطاف خفیه الهی است
      • علی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
        5 2
        زلنسکی قاتل مردم خودش است خود فروخته و ملعبه دست ناتو
    • یه ایرانی RO ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 0
      ایول خوشمان امد
    • رضا IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      4 1
      خاک بر سر زلنسکی
      • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
        0 1
        خاک بر سر پوتین
    • افشین IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      6 0
      جناب دلقک چه کردی با کشور و مردمت؟؟ عضویت در ناتو و خودفروختگی به غرب و صهیونیست ارزش این جنگ را داشت؟؟ چقدر از رانت بوجود آمده در خرید و فروش تسلیحات گیرت میاد؟؟ بعیده جز چند تکه استخوان چیزی بهت بدن. کمکهای تسلیحاتی هم برای طولانی شدن جنگ و باز شدن راهی هست برای خالی کردن جیب مالیات دهندگان غربی.