۱۸ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴

مایک والاس:اتحادیه اروپا مثل برده‌ها از فرمان آمریکا پیروی می‌کند

مایک والاس:اتحادیه اروپا مثل برده‌ها از فرمان آمریکا پیروی می‌کند

نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز تصریح کرد: چرا اتحادیه اروپا مثل برده ها از فرمان امپریالیسم آمریکا پیروی می کند که بهای گزافی برای حقوق بشر مردم سوریه دارد..؟

به گزارش خبرگزاری مهر، «مایک والاس» (Mick Wallace) نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی توییتری از رویکرد بروکسل در برابر آمریکا به شدت انتقاد کرد.

در پیام توییتری نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا در این باره آمده است: تحریم‌ها کودکان را در سوریه می کشند. چرا اتحادیه اروپا مثل برده‌ها از فرمان امپریالیسم آمریکا پیروی می‌کند که بهای گزافی برای حقوق بشر مردم سوریه دارد..؟

«مایک والاس» در فیلمی در توئیتر خود ادامه داد: تحریم‌های غرب پیش از آغاز تهاجم نظامی سال ۲۰۰۳ به عراق، نیم میلیون کودک را کشت. چند کودک سوری باید کشته شوند تا به این سیاست خودکامه و مرگبار را پایان دهیم؟

مایک والاس:اتحادیه اروپا مثل برده‌ها از فرمان آمریکا پیروی می‌کند

وی در این خصوص اضافه کرد: ۹۰ درصد مردم سوریه زیر خط فقر زندگی می‌کنند. بسیاری از کودکان (سوری) در روز تنها یک وعده غذا می‌خورند. وسایل گرمایشی تبدیل به کالایی لوکس شده و کودکان از سرما، گرسنگی و کمبود دارو می‌میرند.

نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا هفته پیش در این ارتباط گفته بود: اتحادیه اروپا می‌گوید که رسانه‌های آزاد مستقل برای هر دموکراسی حیاتی است؛ اما رسانه‌های جریان اصلی در اتحادیه اروپا مستقل نیستند، (بلکه) منافع اختصاص یافته، آن ها را کنترل می‌ کند. اتحادیه اروپا می‌گوید یک روزنامه‌نگار نباید به خاطر انجام کارش مجازات شود، اما جولیان آسانژ به دلیل افشای جنایات جنگی آمریکا و ناتو در زندان است.

کد خبر 5677091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ح ر IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      اروپا هم مانند کشورهای عربی خلیج فارس مستعمره و گوش به فرمان آمریکا هستند.