۱۸ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۳۶

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

ترک فعل در پروژه سد «معشوره» / از وزارت نیرو شکایت کرده‌ام

ترک فعل در پروژه سد «معشوره» / از وزارت نیرو شکایت کرده‌ام

کوهدشت- نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترک فعل و تخلف در رابطه با پروژه سد «معشوره»، گفت: در این راستا از وزارت نیرو در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شکایت کرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مبلغی در سخنانی، اظهار داشت: در روزهای گذشته به دلیل تخلفات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران شکایتی علیه وزارت نیرو تنظیم و به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شد تا از این طریق تخلفات انجام گرفته پیگیری شود.

وی، افزود: از مهم‌ترین تخلفاتی که می‌توان به آن اشاره کرد ترک فعل و تخلفات صورت گرفته در سد و نیروگاه تنگ «معشوره» بوده است چرا که در سال ۱۴۰۰ پیرو سفر رئیس جمهوری و دستور معاون اول رئیس جمهور مقرر شد برای پیشگیری از سیلاب‌های خسارت بار و تأمین آب کشاورزی منطقه اقدامات لازم و قراردادهایی در این رابطه منعقد شود اما وزارت نیرو سهل انگاری می‌کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: متأسفانه وزارت نیرو به هیچکدام از تعهدات خود در خصوص احداث سد «معشوره» عمل نکرده است و تاکنون چیزی جز وعده از این وزارتخانه ندیده ایم، بنابراین همین کم کاری باعث شد تا شکایت خود را نسبت به اغماض وزارت نیرو تنظیم کنم و آن را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهم که امیدوارم با این اتفاق اقدامات لازم برای احداث سد «معشوره» انجام گیرد.

کد خبر 5677172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha