۱۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مسئولیت ها و مدیریت ها فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است

مسئولیت ها و مدیریت ها فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است

سنندج- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولیت ها و مدیریت ها فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است و باید با مجاهدت به یاری نیازمندان شتافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در مراسم اهدای ۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی در سنندج، اظهار داشت: اولین و اساسی‌ترین نکته این است که خدا منت نهاد که خدمتگذاری به مردم را در اولویت کارهای خود قرار داده ایم و این نعمت را باید قدر بدانیم.

وی گفت: خوشبختانه همه ما نیروهای سپاه نه تنها در برابر دشمنان و متجاوزان اهل جهاد هستیم بلکه در خدمتگزاری و نوکری مردم و رفع محرومیت‌ها و سازندگی کشور نیز اهل جهاد و مجاهدت هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهاد در راه خدا دارای اجر و ثواب زیادی است، تصریح کرد: مسئولیت فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، «کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است» لذا باید مسئولان به این امر توجه نموده و به مردمان این دیار خدمات بی‌منت ارائه دهند.

حاجی‌صادقی اظهار کرد: سپاه و بسیج افتخارش این است که تا آخرین قطره خون در صراط مستقیم بوده و در فرمانبرداری ولایت خود را متعهد دانسته و به مردم عشق می‌ورزد چرا که هدفمان خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج افتخارش این است که بر صراط مستقیم است و به همان میزان که خدامحور است و در فرمانبرداری از ولایت گام بر می‌دارد، به همان میزان هم به مردم عشق می ورزد.

وی گفت: بهترین راه برای تقرب الی الله خدمت به مردم است و این همان نکته‌ای بود که لازم است که همه به آن عمل کنند.

کد خبر 5678130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha