۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

۹۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه کشف شد

۹۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه کشف شد

ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۹۶ هزار عدد انواع مواد محترقه طی عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان در ارومیه، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط اشخاصی در سطح شهرستان ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهم، منزل وی را در یکی از محلات شهر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل؛ ۹۶ هزار و ۴۰۴ عدد انواع مواد محترقه، کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش از شهروندان درخواست کرد کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 5678772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha