۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸

رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تاکید کرد؛

لزوم تبیین آرمان‌ها و مکتب شهید سلیمانی در بین نسل جوان

لزوم تبیین آرمان‌ها و مکتب شهید سلیمانی در بین نسل جوان

خرم‌آباد- رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشور بر لزوم تبیین آرمان‌ها و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در بین نسل جوان در شرایط کنونی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی نجفی امروز چهارشنبه در شورای اداری لرستان، تبیین الگوی شهید قاسم سلیمانی برای نسل جوان کشور در شرایط کنونی را یک ضرورت دانست.

وی، گفت: شهید سلیمانی برای ملت ایران یک اسطوره است چرا که با هویت ملی آمیخته و در مقطعی که هویت ما در حال آسیب دیدگی بود در راستای ترمیم آن برآمد.

رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشور با قیاس اقدامات امیرکبیر در زمان خود و رشادت‌های شهید سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی وقتی تحقیر برجام با ملت ایران را دید، جلوی آن ایستاد و آن را مبدل به یک عزت کرد همان گونه که امیرکبیر در برابر تحقیر ملت ایران توسط روس‌ها ایستاد.

نجفی، همچنین به موشکافی اغتشاشات اخیر و نقش برخی از سلبریتی ها در آن پرداخت و اظهار کرد: اغتشاشات اخیر با درون مایه یک بحران هویت به وجود آمد و بخش عمده‌ای از آن جوانانی بودند که اسیر فضای مجازی بودند که سناریو سازان آن یک نوع بی هویتی را به آنها القا کرده بودند.

وی، تصریح کرد: در شرایط کنونی باید آرمان‌های شهید سلیمانی و مکتب این شهید که همواره قرارگیری در برابر ذلت کشور و ایجاد عزت برای آن بود در بین نسل جوان تبیین شود.

کد خبر 5679774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha