۲۱ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۳۲

اروپا از درخواست برای دریافت غرامت از رژیم صهیونیستی خبر داد

اروپا از درخواست برای دریافت غرامت از رژیم صهیونیستی خبر داد

کمیسر مدیریت بحران اروپا گفت که بروکسل بارها خواستار دریافت غرامت از اسرائیل به دلیل تخریب خانه های احداث شده با کمک مالی اروپا در کرانه باختری شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا، کمیسر مدیریت بحران اروپا گفت که این اتحادیه بارها دریافت غرامت از رژیم صهیونیستی به دلیل تخریب خانه هایی که در کرانه باختری با کمک مالی اتحادیه اروپا ساخته شده را خواستار شده است.

بر اساس این گزارش، یانیز لینارچیچ این اظهارات را در پاسخ به سوال اعضای پارلمان اروپا پیرامون اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب طرح هایی که توسط اتحادیه اروپا در منطقه «ج» کرانه باختری تامین مالی و احداث شده است، مطرح کرد.

وی همچنین افزود که کمیساریای اروپا تمام اقدامات درباره تخریب و مصادره تاسیساتی که توسط اتحادیه اروپا تامین مالی شده است را دنبال می کند.

این در حالی است که «فؤاد العمور» هماهنگ کننده کمیته مقاومت در جنوب کرانه باختری به تازگی گفت که ارتش رژیم صهیونیستی، منزل ۴ خانواده فلسطینی را در منطقه «مسافر یطا» واقع در جنوب الخلیل تخریب کرد.

بر همین اساس، «نضال یونس» از مسئولان محلی مسافر یطا گفت که ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان این منازل اطلاع داده بود که قصد دارد خانه های آنها را تخریب کند.

رژیم صهیونیستی در دهه های اخیر پس از اشغال فلسطین به دلیل نگرانی از جمعیت فلسطینی ها تلاش کرده با تخریب منازل فلسطینی، آواره نمودن آنها و ایجاد شهرک های صهیونیست نشین، ترکیب جمعیتی را در اراضی اشغالی به نفع خودش تغییر دهد، امری که تاکنون با وجود همه تدابیر آنها به ویژه قتل عام و اخراج فلسطینی ها محقق نشده است.

کد خبر 5680220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شریف IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      0 0
      مگه داریم مگه میشه؟اسرائیل خبیث به کسی باج یاخسارت بده؟اونم دولتی که تخریب وکشتار ونقض قوانین بین المللی جزءی ازذات پلیدشونه؟...چاقوکه دسته خودشو نمی بُره...!