۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷

اهالی گناوه اهانت به مرجعیت و روحانیت را محکوم کردند

اهالی گناوه اهانت به مرجعیت و روحانیت را محکوم کردند

گناوه- در پی اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب و روحانیت راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور، دریادلان گناوه ای با شرکت در راهپیمایی، اقدام مذبوحانه و موهن نشریه فرانسوی در توهین به ساحت رهبر معظم انقلاب و روحانیت را محکوم و یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه و روحانیت در گناوه پس از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع شهر آغاز و در میدان مرکزی شهر برگزار شد و راهپیمایی کنندگان با سر سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «فرانسه حیا کن، دشمنی را رها کن»، «مکرون اهانت می‌کند، غرب حمایت می کند»، «مکرون اهانت می‌کند، آمریکا جنایت می کند»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «ما ذولفقار حیدریم، فداییان رهبریم» این اقدام دشمنان را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان ضمن محکوم کردن اهانت سخیف نشریه فرانسوی به ساحت رهبری معظم انقلاب و مرجعیت شیعه، با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، بر تبعیت و حمایت قاطع خود از رهبر انقلاب تاکید کرده و از دستگاه دیپلماسی خواستند تا به این‌گونه اقدامات دولت فرانسه پاسخ قاطع دهد.

اهالی گناوه اهانت به مرجعیت و روحانیت را محکوم کردند

اهالی گناوه اهانت به مرجعیت و روحانیت را محکوم کردند

کد خبر 5681205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha