۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶

معاون استاندار لرستان:

ثبت ۲۷ هزار شغل در لرستان/ به راستی آزمایی بیشتری نیاز داریم

ثبت ۲۷ هزار شغل در لرستان/ به راستی آزمایی بیشتری نیاز داریم

خرم‌آباد- معاون استاندار لرستان با اشاره به ثبت ۲۷ هزار مورد فرصت شغلی در سامانه «رصد» در این استان، گفت: در این راستا به بررسی و راستی آزمایی بیشتری نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کارگروه اقتصاد، سرمایه گذاری و اشتغال لرستان، از ثبت بیش از ۲۷ هزار مورد اشتغال در سامانه رصد در سالجاری خبر داد.

وی، گفت: تا کنون بخش مهمی از این تعداد ثبت شغل مورد پایش تلفنی و میدانی قرار گرفته است.

استاندار لرستان، ادامه داد: از ۱۵۰ واحد اشتغال آفرین شهرستان خرم آباد که پایش شده‌اند حدود ۱۶.۵ درصد موارد ثبت شده تحقق پیدا نکرده‌اند.

ابراهیمی، تصریح کرد: البته این میزان از بررسی نمی‌تواند به درستی گویای سطح تحقق واقعی اشتغال باشد.

وی، عنوان کرد: در این راستا به بررسی و راستی آزمایی تلفنی و میدانی بیشتری نیاز است.

معاون استاندار لرستان، گفت: در جلسه کارگروه اقتصاد، سرمایه گذاری و اشتغال استان ۱۰ دستگاه اجرایی که موفق به ثبت موارد ایجاد اشتغال متعهد شده نشده‌اند توضیحات و موانع موجود را تشریح کردند، بر این اساس مقرر شد در جلسه آتی کارگروه موانع موجود را مرتفع و گزارش‌های دقیق‌تری در این باره ارائه دهند.

ابراهیمی، بیان داشت: همچنین در خصوص سهم دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از محل جز دو بند «ب"» تبصره ۱۶ قانون بودجه در مورد پرداخت تسهیلات اشتغال آفرین هماهنگی‌های لازم به وجود آمد تا در رویه‌ی اعطای این تسهیلات تسریع شود.

کد خبر 5682978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • س ک و ت IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      راست میگه زباله گردی مواد فروشی دزدی ،کاشت انواع مواد مخدر مثل تریاک شاهدونه ،و.....شیشه فروشی ووووووتکدی گری واینها همه شغل هستند وما ما شالله سر آمد همه