۲۶ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۷

مدیرکل صمت آذربایجان غربی:

۲۳۷ فقره پرونده صنفی قاچاق در آذربایجان غربی تشکیل شد

۲۳۷ فقره پرونده صنفی قاچاق در آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در ۹ ماه گذشته۲۳۷ فقره پرونده تخلف صنفی قاچاق به ارزش بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

عبدالحمید سرتیپی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در راستای مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه و حمایت از کالاهای تولید داخلی، سه‌هزار و ۸۸۸ مورد بازرسی در استان انجام و این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲۳۷ فقره پرونده تخلف صنفی قاچاق به ارزش بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال شده است.

وی گفت: همچنین در راستای مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخل در حوزه لوازم خانگی در بازرسی‌های انجام شده در قالب گشت مشترک متشکل از سربازان گمنام امام زمان (عج)، بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت و بازرسان تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد، چهار هزار و ۹۰۲ قلم کالای قاچاق از یک انبار کشف و ضبط شد.

سرتیپی اظهار کرد: پرونده تخلف صنفی قاچاق برای اقلام مکشوفه به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد و اقلام کشف شده که شامل انواع لوازم خانگی، لنت ترمز و شیرآلات است تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۹ هزار و ۶۱۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی مختلف در قالب گشت‌های مشترک به همراه سایر نهادها، ارگان‌ها و اداره‌های ذیربط انجام و یک‌هزار و ۶۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۶۴۰ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

کد خبر 5684327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha