۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰

وزیر کشور:

دشمنان به ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بسته اند

دشمنان به ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بسته اند

قم- وزیر کشور گفت: دشمنان تلاش می کنند تا نشاط و امید از جامعه رخت ببندد و به ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بسته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: قم برای کشور و دولت، استان مهمی است که باید تلاش شود تا مشکلات در این استان به حداقل برسد.

وزیر کشور ابراز داشت: دشمنان برای قم و مشهد برنامه داشتند تا اقدامات تروریستی انجام دهند که البته اقدامات آنان در مشهد خنثی شد، به همین دلیل حفظ امنیت حرم های مطهر بسیار مهم است و در قم نیز برنامه ریزی لازم در این راستا صورت گرفت.

وحیدی گفت: امروز با یکپارچگی همه مسئولانی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی دارند تلاش می‌شود تا مشکلات کشور به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند تا نشاط و امید از جامعه رخت ببندد و در این راستا برنامه ریزی های فراوانی انجام دادند و برای ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بستند.

وحیدی گفت: دشمن دست از خرابکاری خود برنداشته و به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد تا در فرصت مناسب دیگر، توطئه‌های خود را پیاده کند.

وزیر کشور عنوان داشت: نبض کشور در قم می‌زند و این استان در کشور نقش مهمی دارد که خوشبختانه استاندار خوبی در این استان مشغول فعالیت است و وی برای استان‌های دیگر نیز مطرح بود که با توجه به پیگیری علما در همین استان به کار خود ادامه خواهند داد.

کد خبر 5686733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha