۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا درباره سپاه نشانه خصومت آشکار است

تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا درباره سپاه نشانه خصومت آشکار است

ساری- رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت:تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران که از ارکان نظامی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، نشان دهنده خصومت آشکار است.

کمال علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر، تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران که از ارکان نظامی جمهوری اسلامی ایران است، را دخالت مستقیم در امور داخلی کشور دانست و گفت: در عرف بین الملل این گونه تصمیمات نشان دهنده خصومت آشکار است و منجر به بدعت در رفتارهای بین المللی خواهد شد.

وی با اظهار اینکه صراحتاً و آشکارا به پارلمان اروپا تذکر می‌دهیم که در زمین دشمنان ایران اسلامی بزرگ بازی نکنند و مطمئناً دودش در ابتدا به چشم شما خواهد رفت، افزود: این ملت اروپا هستند که از تصمیمات خارج از عرف بین المللی متضرر می‌شوند.

وی ادامه داد: پارلمان اروپا بداند که با این گونه مصوبات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و یقیناً ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی خصوصاً سپاه پاسداران خواهند بود و ملت باهوش و بصیر ایران زیر بار اینگونه زورگویی‌ها نخواهند رفت.

علیپور ادامه داد: اتحادیه و پارلمان اروپا ممکن است نقشه‌هایی بر علیه کشور ترسیم کند که در این ۴۲ سال از عمر انقلاب ایران چنین کرده‌اند اما مردم بزرگ ایران و سپاه قهرمان و ارتش قدرتمند و در یک کلام قدرت نظام ما با محاسبه درست تمام نقشه‌های شما را نقش بر آب کردند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: امروز ملت شریف ایران متوجه شدند تا زمانی که سپاه ما از کشور صیانت می‌کند آسیبی به ایمنی و آرامشتان نخواهد خورد، پس تا دیر نشده سر عقل بیایید و دست از این گونه رفتارها بردارید که آزموده را آزمودن خطاست.

وی گفت: ما نمایندگان ملت این مصوبه را محکوم می‌کنیم و قطعاً پاسخ قاطعانه ای به شما خواهیم داد.

کد خبر 5686865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha