۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان:

حادثه بر اثر نشت گاز در سمنان/ انفجار ۲ مصدوم بر جای گذاشت

حادثه بر اثر نشت گاز در سمنان/ انفجار ۲ مصدوم بر جای گذاشت

سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از حادثه بر اثر نشت گاز برای سکنه یک خانه در شهر سمنان خبر داد و گفت: بر اثر شدت انفجار دو نفر به شدت مصدوم شدند.

رضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی صبح امروز وقوع یک حادثه آتش سوزی در واحد مسکونی شهر سمنان به سازمان آتش نشانی گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله تیمی از ایستگاه چهار آتش نشانی به خیابان باهنر پنج سمنان برای اجرای عملیات امداد و نجات عازم شدند.

وی ضمن بیان اینکه حریق این واحد مسکونی بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز ایجاد شده بود، افزود: در وهله نخست فوراً تقسیم بندی گروه انجام ضمن ایمن سازی محیط و اطفای حریق گروه بعدی وارد ساختمان شده و عملیات امداد و نجات صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه این حادثه تلخ فوتی نداشت اماسوختگی شدید ساکنان آن را به همراه داشت، بیان کرد: دو مصدوم حادثه بعد از امداد رسانی به اورژانس تحویل داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه علت نشت گاز در این واحد مسکونی در دست بررسی است، اضافه کرد: بارها به استفاده از وسایل گاز سوز هشدارهای لازم داده شده است چنانچه با مورد مشکوک بوی گاز یا خستگی مفرط و خواب آلودگی شدید مواجه شدید در ابتدا جریان گاز را قطع وسپس با اتش نشانی و اورژانس و اداره گاز تماس بگیرد تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 5686889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha