۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

۱۶ مرکز رفاهی خوزستان آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند

۱۶ مرکز رفاهی خوزستان آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۶ مرکز رفاهی و اردوگاهی آموزش و پرورش خوزستان آماده پذیرش میهمانان نوروزی در ایام نوروز در استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد اسکان میهمانان نوروزی استان خوزستان ضمن تاکید بر لزوم آمادگی کامل ستادهای اسکان در سراسر استان و مهیا شدن بسترهای لازم برای پذیرش میهمانان در ایام نوروز، اظهار کرد: علاوه بر ۱۶ مرکز رفاهی و اردوگاهی نیز تعداد ۵۸۴ آموزشگاه در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ اتاق اسکان ویژه و پنج هزار و ۴۶ اتاق اسکان عالی و ۳۲۰ سوئیت در مراکز رفاهی آماده پذیرش میهمانان نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۲ هستند.

وی با برشمردن برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در خصوص اسکان میهمانان نوروزی تصریح کرد: در نوروز سال گذشته بالغ بر ۳۲ هزار خانوار در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان اسکان یافتند و در بررسی‌های انجام شده بازخوردهای مناسب و قابل قبولی از کیفیت خدمات ارائه شده به میهمانان دریافت شده است.

حمیدی نژاد گفت: آموزش و پرورش خوزستان برنامه‌های گسترده‌ای را برای توسعه کمی - کیفی سطح خدمات ارائه شده به میهمانان نوروزی در دستور کار خود قرار داده و برنامه ریزی های صورت گرفته باید بر اساس شناخت آسیب‌ها و نقاط ضعف برنامه اسکان نوروزی در سال گذشته پایه گذاری شود.

کد خبر 5688064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha