۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰

فرمانده سپاه استان سمنان:

مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند/ غرب خشمگین از اقتدار ایران

مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند/ غرب خشمگین از اقتدار ایران

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند و پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند، گفت: دشمنان از شکست های پی در پی بسیار خشگمین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حمید دامغانی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار و اعضای شورای تأمین استان سمنان به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند و پای ارزشهای انقلاب ایستاده‌اند، بیان کرد: دشمنان از شکست‌های متعدد خود در توطئه علیه ملت ایران، عصبانی هستند و بی تردید قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی از سر عصبانیت دشمنان است.

وی افزود: استیصال دشمنان به حدی است که بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم را بعنوان نهاد تروریستی معرفی می‌کنند و یقین بدانند که این گونه اقدامات تأثیری در عزم و اراده ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه اقدامات نابخردانه دشمن، اثبات کننده این موضوع است که دشمنان در حال نابودی است، گفت: افکار عمومی دنیا، اینگونه تصمیم گیری ها و اقدامات از سر استیصال دشمن را نمی‌پسندد حال آنکه به لطف خداوند متعال، قوای سه گانه کشور و مجموعه نیروهای مسلح در اوج آمادگی، اقتدار و همدلی هستند.

دامغانی افزود: تجربه ثابت کرده هرگونه توطئه دشمنان، تبدیل به ظرفیتی ارزشمند برای انجام اقدامات قوی در راستای پیشیرد اهداف والای کشور خواهد بود.

کد خبر 5688993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha