۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

امامی رضوی مطرح کرد ؛

تربیت دختران تراز انقلاب درعرصه ملی و بین المللی

تربیت دختران تراز انقلاب درعرصه ملی و بین المللی

مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش از برنامه آموزش و پرورش برای تربیت دختران تراز انقلاب در عرصه ملی و بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر امامی رضوی مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در همایش زنانه فرزانه اظهار داشت: در جمع فرزانگان سخن گفتن زیره به کرمان بردن است. آموزه‌های ما از فضائل حضرت فاطمه زهرا نقشه راهی است بی بدلیل و اوج شایستگی برای انسان‌ها در هر مکان و زمان است.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی قانون اساسی بر اساس مبانی اسلام شکل گرفت و تدوین شد، گفت: نگاه تحولی دولت سیزدهم بر اجرای سند تحول بنیادین و توجه به موضوعات فرهنگی و اسلامی است.

امامی رضوی گفت: موضوعات نگاه تحولی برای زنان و شکوفایی زنان تراز جمهوری اسلامی همچنین تقویت هویت دخترانه دانش آموزان و نقش پیامبر گونه معلمان مورد توجه است.

مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تربیت زنان قوی و آینده نگر و اهتمام به تربیت دختران تراز انقلاب درعرصه ملی و بین المللی مورد توجه است.

وی بیان داشت: توجه موضوع زنان فرزانه، آگاه و بصیر پاکدامن، عفیف و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی از راهبرهای امور زنان در آموزش و پرورش است.

امامی رضوی خاطر نشان کرد: ۵۰۰ هزار بانوی فرهنگی، ۵۰ هزار دانشجو دختر و ۷ میلیون دانش آموز دختر در کشور داریم که الگو سازی، بستر مناسب برای رشد و تعالی آنها و آگاهی بخشی در حوزه اسلامی زنان مورد توجه است.

وی با اشاره به افزایش جذب دانشجویان دختر در دانشگاه‌های فرهنگیان، گفت: اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری، سند چشم انداز و اجرای گام دوم انقلاب، تشکیل گروه‌های اندیشه ورز با رویکرد بسته آموزشی و اجرایی سازی قانون حمایت از جوانی جمعیت در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

کد خبر 5689806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha