ادعای یدیعوت درباره برج دیده‌بانی جدید حزب الله لبنان درنقاط مرزی

ادعای یدیعوت درباره برج دیده‌بانی جدید حزب الله لبنان درنقاط مرزی

یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان یک برج جدید دیده بانی در نقاط مرزی با اراضی اشغالی ایجاد کرده که از دیوار حائل مرتفع ارتش اسرائیل، مرتفع تر است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه در گزارشی مدعی شد که حزب الله لبنان یک برج دیده بانی جدید در اطراف شهرک صهیونیست نشین «شتولا»، در منطقه الجلیل غربی در طول نوار مرزی، ایجاد کرده است.

در گزارش یدیعوت آحارونوت ادعا شده است: دو ماه پیش ارتش اسرائیل اقدام به ایجاد دیوار حائل در منطقه «شتولا »کرد و در مقابل حزب الله لبنان نیز اقدام به ساخت یک برج دیده بانی مرتفع در نوار مرزی اطراف آن کرد.

بنابراین گزارش، اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در راستای افزایش تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک با لبنان از سال گذشته آغاز شده که بر مبنای آن باید دیواری به طول ۱۴۰ کیلومتر در امتداد منطقه «روش هانکارا » و کوه «الروس» ساخته شود.

یدیعوت آحارونوت بدون اشاره به اینکه بر اساس موازین بین المللی رژیم صهیونیستی هم اکنون به عنوان یک قدرت اشغالگر در مرزهای لبنان حضور دارد، مدعی شده که اقدام حزب الله در راستای ایجاد برج دیده بانی در اطراف شهرک صهیونیست نشین شتولا در منطقه الجلیل غربی بر خلاف قطعنامه ۱۷۰۱ است.

کد خبر 5690137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha